loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

قهرمانان کوچک (جمکران)

5 (1)

ناشر کتاب جمکران

نویسنده سیده زهرا طباطبایی

تصویرگر امین دریانورد

سال نشر : 1402

تعداد صفحات : 24

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 111938 10003022
40,000 36,000 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

کتاب «قهرمانان کوچک» به نویسندگی سیده‌زهرا طباطبایی و تصویرگری امین دریانورد و با موضوع چون استقامت، استواری، ایستادگی، پایداری کودکان و نوجوانان فلسطین در برابر رژیم غاصب صهیونیستی و… روانه بازار شد.

روایت از دلِ حادثه‌ای نابهنگام که برای کودکی فلسطینی رخ داده، از همان دقایق نخست مخاطب را باخود همراه می‌کند. ازنقاط مثبت این کتاب می‌توان به توصیف‌ها و تشبیهات متعدد، قوی و به جا اشاره کرد. تغییر ناگهانیِ احساس ترس و یأس این کودک به شجاعت، مقاومت و ایستادگی در انتهای داستان که به خوبی به تصویر کشیده شده و حتی در تصاویر کتاب هم به چشم می‌خورد از دیگر نقاط قوت این کتاب است. همکاری، همراهی و مقابله دو برادر در مقابل دشمن نیز از نقاط درخشان و تاثیرگذار کتاب به شمار می‌رود.

این کتاب فرصت خوبی را برای تامل و تفکر خوانندگان آن در هر سن و نژادی را در مورد جنگ و مهارت همدلی با کودکان مظلوم فلسطینی فراهم می‌کند. کودکانی که امنیت و آرامش مدت‌هاست از آنها سلب شده و با وجود ظلم و بی عدالتی‌هایی که در حق آنها روا می‌دارند، هنوز کور سوی امیدی در دل این کودکان چشمک می‌زند. پایداری و سخت‌کوشی و دفاع آنها از خود، خانواده وطن وآرمان‌هایشان ستودنی است. حتی اگر موثر واقع نشود؛ اما هرچه هست بهتر از نجنگیدن و تن به ذلت دادن است. کتاب قهرمانان کوچک بی‌شک از آن دسته کتاب‌هاییست که به زودی جای خود را در دل مخاطب پیدا خواهد کرد!

اشکش را با دست پاک کرد .از خودش پرسید《نکند مامان و داداش رحمان را باخودشان بردند؟》
آسمان دلش پرازابرهای سیاه شد.چشمش دریاشد‌طوفان شد.
باران شد.
صورتش خیس شد.
صدای ترق ترق بلندترشد.
حمود خودش را روی زمین کشاند.
چفیه مامان را دید.
گوشه چفیه از کمد بیرون آمده بود …
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
اخبار مرتبط
بازدیدهای اخیر شما