loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

روایتی ساده از ماجرایی پیچیده کاندیدای دریافت جایزه جشنواره کتاب سال سبک زندگی

انتشارات مرتبط : سوره مهر

نویسندگان مرتبط : ابراهیم حسن بیگی

رمان «روایتی ساده از ماجرایی پیچیده» نوشته ابراهیم حسن بیگی کاندیدای دریافت جایزه دومین دوره جشنواره کتاب سال سبک زندگی ویژه کتاب های کودک و نوجوان شد.

یکشنبه 5 اسفند 1397

به گزارش پاتوق کتاب فردا به نقل از پایگاه خبری سوره مهر، رمان «روایتی ساده از ماجرایی پیچیده»، روایت نوجوانی است به نام الیاس از ترکمن صحرا که کودکی و نوجوانی من در آن رقم خورده است و آدم هایش تا کنون در داستان های من نقش زیادی داشته اند. روایت الیاس در این رمان روایت زمین است و خان و رعیت و صد البته ظلم و ستم با چاشنی عشقی ناخواسته در الیاس.

مفهوم برتری و نابرابری و ظلم و ستم و در یک کلام استکبار، مفهومی است که در ظرف مکان و زمان نمی گنجد و الیاس بهانه ای است تا نوجوان امروز ما با این مفاهیم آشنا شوند.مراسم اختتامیه دومین جشنواره کتاب گفتنی است سال سبک زندگی سه شنبه هفتم اسفندماه از ساعت ۹:۳۰ الی ۱۲:۰۰ در تالار فردوسی دانشکده ادبیات دانشگاه تهران برگزار می گردد.

برای خرید اینترنتی این کتاب از سایت پاتوق کتاب فردا وارد شوید.

کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
اخبار مرتبط
محصولات مرتبط