loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

فصل دوم مسابقه بزرگ تلویزیونی «کتابِ شیرین»

با محوریت کتاب‌ «بزرگ شدن در سپیدان»

انتشارات مرتبط : راه یار

نویسندگان مرتبط : زینب ایمان طلب

برای اطلاع از فصل دوم مسابقه بزرگ تلویزیونی «کتابِ شیرین» با محوریت کتاب‌ «بزرگ شدن در سپیدان» با خبر پاتوق کتاب فردا همراه باشید.

سه‌شنبه 14 آذر 1402

فصل دوم مسابقه بزرگ تلویزیونی «کتابِ شیرین» برگزار می‌شود. این مسابقه با محوریت کتاب‌ «بزرگ شدن در سپیدان» است. 

جوایز مسابقه کتاب بزرگ شدن در سپیدان

هر روز 10 میلیون ریال بُن خرید کتاب، به همراه جوایز نفیس دیگر شامل «هدفون بی‌سیم و ساعت هوشمند» در انتهای مسابقه برای فرزندان دلبند شما که در مسابقه شرکت کرده است به قید قرعه تقدیم می شود.

درباره کتاب بزرگ شدن در سپیدان

بزرگ شدن در سپیدان، داستانی است درباره شجاعت، مقاومت، مسئولیت‌پذیری، ارزش خانواده، فداکاری و بالندگی. داستانی که هر کودک در خاورمیانه باید بخواند تا بداند تنها راه رشد و رهایی تلاش و پشتکار خودش است و صلح واژه‌ایست که بدون عدالت معنایی ندارد.

خواهر و برادری در محاصره تلخ و سخت سه ساله به دنیای خیالی سپیدان سفر می کنند. محاصره‌ای که طعم‌ها و بوها و بازی ها و سرگرمی ها را از بچه‌ها گرفته است. سفری که بین خواهر و برادر اختلاف می‌اندازد. یکی می خواهد بماند و دیگری می خواهد برود. بزرگ شدن در سپیدان به قلم زینب ایمان طلب، داستان بالندگی است، داستان رشد است، داستان خانواده است، داستان شجاعت است که در انتشارات راه یار به چاپ رسیده است.

کودکان با مطالعه این داستان با این سوال مواجه میشوند که به راستی بزرگ‌شدن به چه معناست؟

مهلت مسابقه بزرگ تلویزیونی «کتابِ شیرین»

از شنبه، 11 آذر ماه، هر روز ساعت 16 از شبکه کتاب

برای اطلاع از نحوه شرکت در مسابقه و عضویت در کانال شبکه کتاب در پیامرسان شاد و بله به لینک های زیر مراجعه کنید:

 

پیشنهاد کتاب بزرگ شدن در سپیدان

کتاب بزرگ شدن در سپیدان نوشته زینب ایمان طلب است و در انتشارات راه یار منتشر شده است. برای شرکت در مسابقه تلوزیونی کتاب شیرین می توانید کتاب بزرگ شدن در سپیدان را از سایت پاتوق کتاب فردا تهیه کنید.

کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
نظرات

هلنا عیوضی

عالی

4 فروردین 1403

اخبار مرتبط
محصولات مرتبط