ابو وصال: نیم نگاهی به زندگی شهید مدافع حرم محمدرضا دهقان امیری چ6
ابو وصال: نیم نگاهی به زندگی شهید مدافع حرم محمدرضا دهقان امیری (چاپ اول)
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید زنگوله را بزنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم.
موجود شد باخبرم کن

ابو وصال: نیم نگاهی به زندگی شهید مدافع حرم محمدرضا دهقان امیری

دسته بندی: فرهنگ پایداری دفاع مقدس

ناشر: شهید کاظمی

نویسنده: محدثه علیجان زاده روشن

سال نشر: 1397

تعداد صفحات: 136

4
امتیاز
5
نفر
4.4 از 5
فروش پیامکی این محصول
معرفی کتاب
گزیده کتاب
مشخصات
نظرات کاربران
بریده های انتخابی شما

معرفی کتاب

کتاب ابو وصال: نیم نگاهی به زندگی شهید مدافع حرم محمدرضا دهقان امیری است. این کتاب نوشته محدثه علیجان زاده روشن است و در انتشارات شهید کاظمی منتشر شده است.

شهید محمد رضا دهقان امیری متولد 26 فروردین ماه سال 1374 در تهران دیده به جهان گشود. محمد رضا از نسل چهارم فرزندان حضرت روح الله (ره) بود که برای دفاع از حرم هجرت کرده و به شهادت رسید. محمد رضا دانش آموخته دبیرستان علوم و معارف اسلامی امام صادق (ع) و دانشجوی سال سوم فقه و حقوق اسلامی در مدرسه عالی شهید مطهری بود. از صفات بارز اخلاقی محمدرضا می توان به خوش خلقی و خلوص نیت در انجام وظایف دینی و امور خیر اشاره کرد.

در تاریخ 21 آبان ماه سال 1394 با عنوان بسیجی تکاور راهی سوریه شد و همزمان با آخرین روزهای ماه محرم الحرام در نبرد با تروریست های تکفیری در حومه حلب طی عملیات محرم خلعت شهادت پوشید و در تاریخ 25 آبان در امامزاده علی اکبر چیذر به خاک سپرده شد.

این اولین کتاب از مجموعه مدافعان حرم انتشارات شهید کاظمی است. کار تدوین خاطرات و زندگی این شهید والامقام را محدثه علیجان زاده روشن برعهده داشته است و خاطرات این شهید را در قالب کتاب گردآورده است.

گزیده کتاب

به شهدا خیلی علاقه داشت. از دوران دبیرستان این علاقه‌مندی شدیدتر شد. شهید اصغر وصالی،‌ فرمانده شهر پاوه موردتوجه خاص او بود و برای همین هم در سوریه، اسم مستعار خودش را «حسین وصالی» گذاشت. حتی این اسم را روی اسلحه‌اش حک کرده بود و از دوران آموزشی‌اش در ایران تا عملیات‌هایش در سوریه تفنگش با این اسم مشخص بود.

اطلاعات کتاب

برای ارسال دیدگاه لازم است وارد شده یا ثبت‌نام کنید

ورود یا ثبت‌نام

برای ثبت بریده ای از کتاب لازم است وارد شده یا ثبت‌نام کنید

ورود یا ثبت‌نام