loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

حضرت حجت: مجموعه بیانات و اشارات حضرت آیت‌ الله‌ العظمی بهجت درباره‌ی حضرت ولی‌ عصر (عج) - جلد نرم

4.2 (5)
خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 100098 10003022
400,000 360,000 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

هر عاشق شیدایی که دیدار امام زمان عجل‌الله‌تعالی‌فرجه‌الشریف را انتظار می کشد، مشتاق شنیدن سخنان و حکایات چنین کسی است که توفیق تشرف به محضر حضرت عجل‌الله‌تعالی‌فرجه‌الشریف را یافته و از دریای معارف او جرعه ها چشیده است. شخصیت کم نظیری که در پرتو عنایات اهل بیت علیهم‌السلام پرورش یافت و به کمالات بی نظیری دست یافت که فراتر از دایره ادراک و تصور ما است. مهمترین کرامت ایشان که محور همه مقامات ایشان است بندگی و اطاعت محض از دستورات الهی بود. او تسلیم امام زمان خود بود و کتاب زندگی اش را با حضور در محضر ایشان نگاشته بود. کتابی که سطر به سطر آن دلدادگی و شیدایی و بندگی است. اگر چه جز اوراق اندکی از آن برای ما آشکار نشد، اما همین مقدار مغتنم است و خواندنش برای شیفتگان امام عصر عجل‌الله‌تعالی‌فرجه‌الشریف راهگشا است.

کتاب حاضر ثمره بیش از بیست سال فعالیت و تلاش جهادی دست اندرکاران و پژوهشگران مرکز تنظیم و نشر آثار حضرت آیت الله بهجت در جمع آوری فرمایشات آن فقیه عارف و حدود سه سال کار مستمر جهت تحقیق و تتبع و تدوین نهایی آن تحت اشراف شاگردان ایشان و بیت معظم له است.

این کتاب حاوی عصاره ای از زندگانی عالمی بزرگ و عارفی پارسا و تنها چکیده ای از نود سال تحصیل علم و جهاد اکبر و تثبیت اخلاص و نزول توفیق الهی است. بنابراین بدیهی است آنچه در آن منعکس شده، تنها بخش کوچکی از این ثمرات گران  بهاست.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
اخبار مرتبط
بازدیدهای اخیر شما