loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

بازاریابی بین المللی و مدیریت صادرات

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 100170 10003022
244,000 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

نویسندگان پس از سال‌ها تحقیق، تدریس، مشاوره و برخورداری از سوابق اجرایی و با استفاده از بهروزترین منابع خارجی و داخلی کوشیده‌اند محتوایی غنی و کاربردی و نیز تصویری کامل از ابعاد مختلف مفهومی فرایند بازاریابی بین‌المللی بر پایه آخرین پژوهش‌ها و تجربیات شرکت‌های بین‌المللی ارائه دهند.

از این رو، مطالب در دو بخش «بازاریابی بین‌المللی» و «مدیریت صادرات» و سیزده فصل تدوین شده است. مطالعه کتاب حاضر، علاوه بر دانشجویان، به مدیران بازاریابی و بازرگانی و علاقه‌مندان به حوزه‌های بازرگانی و بازاریابی بین‌المللی توصیه می‌شود.کتاب حاضر برای دانشجویان رشتۀ مدیریت بازرگانی در مقطع کارشناسی به عنوان منبع اصلی درس «بازاریابی بین‌المللی» به ارزش 3 واحد و در مقطع کارشناسی ارشد برای درس «مدیریت صادرات و واردات» به ارزش 2 واحد تدوین شده است. امید است علاوه بر جامعه دانشگاهی، کلیۀ مدیران و سایر علاقه‌مندان نیز از آن بهره‌مند شوند.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما