loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

کتاب نظریه 3: کتابی در عالی ترین سطح علم و تحقیق برای انتخاب و معرفی نظریه های برتر در عرصه علوم انسانی اسلامی

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 100353 10003022
احتمال تاخیر در تهیه
120,000 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

کتاب نظریه 3: کتابی در عالی ترین سطح علم و تحقیق برای انتخاب و معرفی نظریه های برتر در عرصه علوم انسانی اسلامی، نوشته ابوالقاسم علیدوست، علیرضا پیروزمند، عبدالحمید نقره کار و عباس جهانبخش است و در انتشارات آفتاب توسعه منتشر شده است.

مجموعه کتاب نظریه، کتابی است در عالی ترین سطح علم و تحقیق که زیر نظر هیئت عالی داوری، بر اساس شاخص های علمی مشخص و طی داوری های چند مرحله ای، برجسته ترین مقالات در عرصه علوم انسانی اسلامی را با دو رویکرد نظری و کاربردی منتشر می کند.

جلد سوم از کتاب نظریه به موضوعاتی چون: مبانی روش تحقیق تکاملی در علوم انسانی اسلامی، توسعه گستره اصول فقه با ارائه ساختاری جدید از آن ها، خانه کعبه الهام بخش در طراحی نیایشگاه ها مطلوب اسلامی می پردازد.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما