loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

میقات بلا

ترجمه ای از کتاب لهوف سید بن طاووس

ناشر کتابستان معرفت

نویسنده سید بن طاووس

مترجم محسن هاشمی

سال نشر : 1401

تعداد صفحات : 148

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 100372 10003022
60,000 54,000 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

کتاب حاضر، ترجمه ای است لغت به لغت و نه بدون احساس تعهد به متن، بلکه کوشیده شده تا در عین وفاداری به متن عربی، ترجمه ای جذاب و روان در اختیار مخاطب قرار گیرد.

تاریخ اسلام پر از سرگذشت بزرگ مردان راستین و مومنان مبارز، و زندگی هر یک حماسه ای است بی بدیل که ثانیه ثانیه اش را باید زیست؛ اما چرا این تاریخ سراسر شور و حماسه، برای جوانان ناشناخته باقی مانده است؟

به عقیده من، نثر سنگین و عبارت پردازی های نامأنوس در ترجمه متون تاریخی عربی، یکی از دلایل عمده ای است که مانع اقبال از این متون شده است، همین موضوع مرا وا داشت تا با بازنویسی و ارائه ترجمه ای روان از کتاب لهوف اثر سیدبن طاووس، قدمی بردارم برای بیان ابعاد حادثه عاشورا که سراسر عشق است و ایمان و مبارزه خالصانه.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما