loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

رسانه، جنگ، پست مدرنیته

ناشر ساقی

نویسنده فیلیپ هاموند

مترجم علیرضا آرزو

تعداد صفحات : 295

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 10058 10003022
25,000 22,500 تومان
افزودن به سبد سفارش

کتاب این موضوع را مورد بررسی و مطالعه قرار داده است که چگونه تعارضات و کشمکش ها و مداخلات بین المللی از زمان پایان دوران جنگ سرد تاکنون دگرگون شده اند و این پرسش را مطرح می کند که آیا عملیات نظامی گرانه غربی ها که ظاهرا از نظر ارزش های سیاسی آنان بسیارهم مهم تلقی می شود تا دستیابی به هدف های استراتژیک ، اکنون به عنوان یک نمایش رسانه ای بسیار پیش رفته ، هدایت شده اند؟
با بحث پیرامون مداخله های بشردوستانه دهه1990 و جنگ علیه تروریسم ، این کتاب موضوع علل ظهور حس پست مدرن در سیاست های داخلی و بین المللی را نیز مورد تجزیه و تحلیل قرار می دهد و این موضوع را می شکافد که چگونه پروژه قدرت بیگانگان در غیاب و نبود همبستگی و انسجام و عزم ملی در داخل کشور ها ، به تحلیل رفته است .
آقای فیلیپ هاموند با ترسیم منازعات بین انواع نظام ها و اهداف تئوریک ، موضوع جنگ های معاصر را پیش می کشد که شاید به عنوان یک جنگ پست مدرن از آن یاد می شود و می رود تا روایت گران بزرگ در جوامع غربی را متلاشی ساخته و تلاشی را در جهت تسخیر درکی از اهداف و معانی ، خلق کند.
فیلیپ هاموند ، دانشجوی رشته رسانه و ارتباطات در دانشگاه « ساوت بنک» لندن است . او کتاب Framing Post –cold war Conflicts را در سال 2007 تالیف کرده و همچنین یکی از ویرایشگران کتاب رسانه ها و بحران کوزوو ، به همراه ادوارد .اس .هرمن بوده است .
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
اخبار مرتبط
بازدیدهای اخیر شما