loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

یک آمپول زن موحد

ناشر بسیج دانشجویی دانشگاه امام صادق (ع)

نویسنده سید علی اصغر علوی

سال نشر : 1401

تعداد صفحات : 206

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 100676 10003022
120,000 114,000 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

اگر آهن سوزن شود، در رگها خواهد رفت…

اگر معارف سنگین توحیدی معرفتی دین هم در قالبهای لطیف و ظریف مورد نیاز روز کار شود، در رگ و پی خواهد رفت؛ به راحتی یک آمپول در یک رگ و به لطف یک آمپول‌ زن موحد!

کتاب “یک آمپول زن موحد” به ما می‌گوید چگونه می‌توان با یک آمپول زدن نورانی تر شد!!!

اسرارِ «توحیدی، معرفتیِ» پشت پرده اتاق تزریقات
چطور یک استاد در عرصه پزشکی می‌تواند دانشجویان یک کلاس را با یک جمله به‌جا تبدیل کند به انسان‌های متدین؟ آن هم نه فقط در تدریس رشته علوم دینی یا معارف بلکه در درس فیزیک و درس ریاضی، یا در هر درس دیگری؟ اتاق تزریقات چگونه به یک محیط سرشار از معنویت و توحید تبدیل خواهد شد؟

چطور در اتاق تزریقات باخداتر شویم؟
برای اینکه بتوان از فرصت‌ها بهره برد باید خود را آماده کرد. اتاق تزریقات یکی از این زمینه‌های پرفرصت است؛ به‌خصوص برای هرکسی که روزی روزگاری وارد این محیط شده‌ است! چه آمپول‌ زن بوده است، چه آمپول‌ خور! در لحظات شورانگیز (!) تزریق و در آن شرایط ویژه (!) هم می‌توان نکاتی را با هنرمندی و ظرافت از آموزه‌ها و معارف توحیدی انتقال داد که بیان همین مطالب در جای دیگر چنین اثری نخواهد داشت. باید فرصت را غنیمت شمرد.

پیش‌ از این، تتبع در آثار و مباحث علوم تشریح هم نگارنده را بر آن داشت تا با تدوین یک محتوای مناسب، بستری را برای استادان این رشته فراهم کند تا دغدغه‌مندان این عرصه به واسطه آن بتوانند با توجه و عنایت به محیط اتاق تشریح، نکاتی را به امید تأثیر بی‌نظیر بیان نمایند.

آمپول، وسیله‌ای شد تا معارفی از دین در رگ وجودمان تزریق شود و با یک نکته‌گویی به‌جا و با یک تک‌مضراب، تفکر دینی را در عمق دل جا دهد تا از یاد نرود.

و چه ظرفیت عجیبی دارد حکایت یک آمپول‌ زن موحد!

از اتاق تزریقات به خدا برسیم!
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما