loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

دین تلویزیون

نظام تولید برنامه‌ های دینی تلویزیون در سازمان «صدا و سیما»

ناشر آرما

نویسنده بشیر معتمدی

سال نشر : 1401

تعداد صفحات : 372

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 100906 10003022
130,000 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

تئوری‌های نظام تولید در سازمان تلویزیونی منظری است که نگاه را از سطح خرد یا بررسی نظرات مخاطب به سطح کلان و سیاست‌گذاری‌ها و برنامه‌ریزی‌های کلان سازمان که منجر به ساخت برنامه‌‌ها می‌شود، رهنمون می‌شود. در کنار آن تأثیر نظارت، کنترل و منابع مادی و نیروی انسانی در تولید برنامه‌‌ها موردبررسی قرار می‌گیرد. در بعد وسیع اجتماعی نیز نظام رسانه‌ای در تعامل با نظامات سیاسی، اقتصادی و فرهنگی دیده می‌شود و تأثیر هرکدام از این نظام‌ها بر تولید برنامه‌‌ها مورد تحلیل قرار می‌گیرد.
کتاب حاضر تلاش دارد تا از منظر نظام تولید به ارزیابی برنامه‌‌های دینی تلویزیون بپردازد. هدف این تحقیق در شکل تبیینی، شناسایی و تحلیل نیروها و شبکه‌‌هایی است که در تولید تلویزیونی موثرند و در شکل توصیفی، مستندسازی روند برنامه‌سازی تا سیاست‌گذاری تولید است.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما