loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

مطالبات مقام معظم رهبری از تشکل های دانشجویی

چاپ تمام شده ؛ درصورت چاپ مجدد به من اطلاع بده notify me

معرفی کتاب

از جمله وظایف و کارکردهای رهبری و در هر جامعه ای اتخاذ و اعلام خط مشی های کلی و دکترین های پایه ای متناسب و مطابق با مبادی و غایات آن جامعه است.

از این رو برای فهم خط مشی ها و دکترین های مقام معظم رهبری در مورد دانشگاه و دانشگاهیان فهم مطالبات ایشان از دانشگاه و دانشگاهیان ضروری می نماید. بنابه فرموده مقام معظم رهبری اساسی ترین نظریات ایشان همان هایی است که در سخنرانی ها از ایشان شنیده می شود و لذا با بررسی بیانات رهبری می توان مطالبات به حق ایشان از دانشگاه و دانشگاهیان را به دست آورد.

از این رو نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه ها با مبنی قرار دادن بیانات ایشان در دوران رهبری (86-68) به تبیین مطالبات ایشان از دست اندرکاران دانشگاه و تشکل های دانشجویی پرداخت که مضمون آن شش جلد متن، یک جلد گزیده و پنج جلد مطالبات از نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه ها، وزارت علوم،‌ تحقیقات و فناوری، وزارت بهداشت، شورای عالی انقلاب فرهنگی و تشکل های دانشجویی شد.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
نظرات

مجتبی فرهنگ

کتاب اصلا خوب و جامع نیست

11 آذر 1401

شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما