loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

ایران مقتدر: خلاصه ای کوتاه او ساده از کتاب صعود چهل ساله

3.6 (9)

ناشر دفتر نشر معارف

نویسنده سید محمدحسین راجی | سید محمدرضا خاتمی

سال نشر : 1401

تعداد صفحات : 88

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 101971 10003022
65,000 58,500 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

کتاب ایران مقتدر خلاصه‌ای کوتاه از کتاب مهم صعود چهل ساله است. کتاب صعود چهل ساله نشان می‌دهد جمهوری اسلامی ایران در این چهل سال به کدامیک از آرمان‌های عدالت، استقلال، آزادی، معنویت، کرامت زن، مردم‌سالاری دینی، گسترش رفاه عمومی و دیگر آرمان‌های انقلاب دست پیدا کرده است. یکی از شاخصه‌های اصلی کتاب صعود چهل‌ساله ارجاع به منابع معتبر بین‌المللی مانند سازمان ملل متحد، بانک جهانی، سازمان جهانی غذا و کشاورزی، دفتر برنامه توسعه ملل متحد و دیگر مراجع معتبر است.

از موضوعات مهم کتاب ایران مقتدر می‌توان به پرداختن به کارهای انجام‌گرفته بعد از انقلاب، معرفی دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی، استفاده از آمارهای کاملاً دقیق و علمی، استفاده از آمارهای بین‌المللی برای نشان‌دادن کارهای انجام‌گرفته، مقایسه دقیق کارهای قبل و بعد از انقلاب اسلامی، شناساندن هر چه بهتر فعالیت‌های انقلاب اسلامی به مردم و مسئولان اشاره کرد.

کتاب صعود چهل‌ساله یکی از کتاب‌های شاخص در زمینه انقلاب اسلامی است. کتابی که در حوزهٔ انقلاب نیاز به آن حس می‌شد. این کتاب کارهای انجام‌گرفته در انقلاب اسلامی را با کارهای قبل از انقلاب مقایسه می‌کند. از مهم‌ترین کارهای این کتاب می‌توان پرداختن آن به موضوعات متنوع و کارهای مختلف انقلاب اسلامی را نام برد.
کتاب ایران مقتدر خلاصه‌ای کاربردی از این کتاب مهم در اختیار علاقه‌مندان قرار می‌دهد.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
اخبار مرتبط
بازدیدهای اخیر شما