loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

سپیددار: خاطرات یک مدافع سلامت

ناشر دفتر نشر معارف

نویسنده اشرف پهلوانی قمی

سال نشر : 1401

تعداد صفحات : 280

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 101979 10003022
75,000 67,500 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

سپیدار مظهر راست‌قامتی و ایستادگی است، خصوصیتی که مدافعان سلامت در دوران کرونا به خوبی آن را به نمایش گذاشتند. داستان این کتاب هم، جرعه‌ای از دریای بی‌کران فداکاری‌ها، رشادت‌ها و حماسه‌های قهرمانان سپیدپوش این سرزمین است. داستانی خواندنی و پر فراز و نشیب از مادری سخت‌کوش که نه به بهانه مادری، از کار و خدمت و تحصیل فاصله گرفته و نه به بهانه آن‌ها، نعمت و فضیلت مادربودن را از دست داده است. داستانی عاشقانه، واقعی و تکان‌‌‌دهنده از یکی از بی‌شمار بانوان قهرمان این سرزمین.

هدف از این نوشتار به تصویر کشیدن زحمات کادر درمان است. زحمات شبانه‌روزی که با هیچ پاداش مالی جبران نمی‌شود و فقط رضایت پرورگار است که آنها را به کارشان دلگرم می‌کند. قصه کسانی که از حق مسلم خود و خانواده‌شان می‌گذرند تا انسانی را که حتی نزدیکانش از ترس جان، از او فرار می‌کنند، نجات دهد. قصه فداکاری و ازجان گذشتگی کادر درمان که هیچ کس حتی مسئولین همان بخش و بیمارستان درک نمی‌کنند. قصه شادی و غمی که کادر درمان همراه با بیمار و خانواده‌اش تجربه می‌کنند و تا به حال در هیچ کتابی نوشته نشده است. قصه جان در کف دست گذاشتن کادر درمان در دوران اپیدمی کرونا که هنوز هم ادامه دارد و دیگر هیچکس نمی‌بیند.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
نظرات

محمد

بسیار کتاب زیبا و اثرگذاری است.
به نویسنده برای قلم شیوا تبریک میگم.
خواندن کتاب را توصیه می‌کنم.

17 آذر 1401

شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما