loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

داستان فاطمه علیهاالسلام

5 (1)

ناشر کتابستان معرفت

نویسنده علیرضا نظری خرم

سال نشر : 1401

تعداد صفحات : 372

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 102339 10003022
205,000 184,500 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

شرحی صمیمانه و مستند است از زندگانی حضرت فاطمه (س)؛ نویسنده و پژوهشگر اثر به دور از خیال پردازی های داستانی کوشیده است با غور در منابع کهن شیعه و سنی خط روایتی از آفرینش حضرت زهرا و ادوار گوناگون زندگی ایشان به دست دهد و ختم روایت خود را به بیان مقام آخرتی صدیقه طاهره (س) زینت داده است.
استناد منابع کتاب به سده نخست تا قرن هشتم هجری که معتبرترین منابع است کتاب را به مرتبت پژوهشی تاریخی رسانده است؛ گزارش هایی نیز از عالمان و مورخان اهل تسنن از چند و چون سیره فاطمی در این روایت به تضمین آمده
داستان فاطمه نه به زبانی تاریخی به طرز تاریخ نگاران کهن که با بیانی متفاوت و زبانی محاوره ای، روایتی مستند از زندگانی سامان داده است که کج اندیشان بد عهد آن را ساخته ای تاریخی دانسته اند.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
اخبار مرتبط
بازدیدهای اخیر شما