loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

کتاب طنز - جلد اول= The book of irony 1

ناشر سوره مهر

گردآورنده کتاب سید عبدالجواد موسوی

سال نشر : 1384

تعداد صفحات : 183

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 1025 10003022
13,000 12,400 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

کتاب حاضر، مجموعه مقالات پژوهشی در حوزه طنز فارسی است که آن را سید عبدالجواد موسوی پژوهشگر طنز گرد آورده است. وی در مقدمه کتاب آورده است، طنزنویسی دشوار است و از آن دشوارتر نوشتن دربارة طنز. این دشواری از سویی و سخت گیری و وسواس ما از دیگر سو سبب شده است تا سرعت کار به دلخواه ما نباشد. ایرادی هم ندارد. اگر مجبور شویم حتی قید چاپ چنین مجموعه ای را هم می زنیم اما حاضر نیستیم اثری نازل و فاقد ارزش عرضه کنیم. قصه فضل فروشی هم نداریم. همه همت و توان خود را به کار می گیریم تا کاری در خور شأن فرهنگ و ادب این سرزمین ارائه کنیم. با این مقدمه درمی یابیم که مجموعه حاضر مجموعه مقالات است در حوزه طنز نه کتاب طنز.
کسانی چون بهاءالدین خرمشاهی؛ محمد مددپور؛ یوسفعلی میرشکاک؛ فریبا فرشادمهر؛ سید عبدالجواد موسوی؛ ناصر فیض و ... در این مجموعه دست به قلم برده اند.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
اخبار مرتبط
بازدیدهای اخیر شما