محمد (ص) پیامبری برای همیشه
محمد (صلی الله علیه و آله) پیامبری برای همیشه (چاپ سیزدهم)
15,000
تومان
10 ٪
13,500
تومان
افزودن به سبد خرید

محمد (صلی الله علیه و آله) پیامبری برای همیشه

دسته بندی: رسول اکرمو بعثت

ناشر: دفتر نشر فرهنگ اسلامی

نویسنده: حسن رحیم پور ازغدی

تعداد صفحات: 149

5
فروش پیامکی این محصول
گزیده کتاب
مشخصات
نظرات کاربران
بریده های انتخابی شما

گزیده کتاب

کتاب محمد (صلی الله علیه و آله) پیامبری برای همیشه، متن پیاده شده چهار سخنرانی از آقای رحیم پور ازغدی است که در ارتباط با شخصیت پیامبر اکرم (صلی الله علیه و آله) در مناسبت های گوناگونی ایراد شده است.

سخنرانی اول که به مناسبت میلاد پیامبر اکرم (صلی الله علیه و آله) است، پس از ذکر مقدماتی از ویژگی های آن حضرت، به دنبال بیان چند نکته از شیوه حکومت اسلامی پیامبر می باشد تا پاسخی اجمالی به این پرسش باشد که «برای رشد و بالندگی و رسیدن به اهداف الهی در حکومت اسلامی چه باید کرد؟»

در سخنرانی دوم ابتدا به ذکر خصوصیاتی از حضرت پیامبر از زبان امام حسین (علیه السلام) پرداخته و به یکی از بزرگترین خدمات پیامبر به بشریت یعنی آموختن نحوه ارتباط با خداوند سخن می گوید. در نهایت به برخی رفتارهای اجتماعی حضرت اشاره می نمایند.

در سخنرانی سوم، ایشان به برخی شبهات مطرح شده که به دنبال تضعیف و تحریف اعتقاد به نبوت است و با ژست های علمی و جامعه شناسانه و دین شناسانه به خورد مسلمانان داده می شود اشاره نموده و به دنبال پاسخگویی به آنهاست. در سخنرانی چهارم نیز ایشان با الگو برداری از جامعه اسلامی عهد رسول، نکاتی راجع به نظریه حکومت دینی مطرح نموده و به انتقادات وارد بر آن پاسخ می دهند.

کتاب محمد (صلی الله علیه و آله) پیامبری برای همیشه، نوشته حسن رحیم پور ازغدی است و توسط دفتر نشر فرهنگ اسلامی و طرح فردا به چاپ رسیده است.

اطلاعات کتاب

برای ارسال دیدگاه لازم است وارد شده یا ثبت‌نام کنید

ورود یا ثبت‌نام

برای ثبت بریده ای از کتاب لازم است وارد شده یا ثبت‌نام کنید

ورود یا ثبت‌نام