loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

قندیل کوچک

5 (1)

ناشر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان

نویسنده غسان کنفانی

مترجم غلامرضا امامی

تصویرگر پرستو احدی

سال نشر : 1398

تعداد صفحات : 40

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 104873 10003022
18,000 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

داستان کتاب قندیل کوچک، درباره پادشاهی اشت که به دخترش وصیت کرد که برای امیر شدن باید خورشید را به داخل قصر بیاورد، وگرنه باید تمام عمرش را در صندوق چوبی دربسته بگذراند. دختر، هر روز به بالای کوه رفته و برای به دست آوردن خورشید تقلا می کرد، اما تلاش او بی نتیجه می ماند. تا این که روزی دختر در پی برخورد با پیرمردی قندیل به دست و حوادث متعاقب آن به مفهوم واقعی وصیت و خواسته پدر پی برد که سعی داشت یکپارچگی و اتحاد را به دخترش بفهماند.

کتاب «قندیل کوچک»، توسط غسان کنفانی نوشته شده، پرستو احدی تصویرگری زیبای آن را به عهده داشته است. این کتاب با ترجمه غلامرضا امامی در انتشارات کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان منتشر شده است.کتاب قندیل کوچک برای گروه سنی «ج» و «د» به تصویر کشیده شده است.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
اخبار مرتبط
بازدیدهای اخیر شما