ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید زنگوله را بزنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم.
موجود شد باخبرم کن

انسان شناسی اسلامی: به سوی انسان شناسی اسلامی، تعریف، جزمیت و جهات

دسته بندی: فلسفه

ناشر: امیرکبیر

نویسنده: اکبر احمد

سال نشر: 1402

تعداد صفحات: 156

1
فروش پیامکی این محصول
معرفی کتاب
گزیده کتاب
مشخصات
نظرات کاربران
بریده های انتخابی شما

معرفی کتاب

کتاب انسان شناسی اسلامی بارویکردی به سوی انسان شناسی اسلامی، تعریف، جزمیت و جهات می پردازد. کتاب انسان شناسی اسلامی نوشته اکبر احمد است و باترجمه عباس عالی زاده و محمدرضا گلستانی در انتشارات امیرکبیر منتشر شده است.

گزیده کتاب

وقتی که نویسندگان هاجریسم ، به پیامبر اسلام (ص) و بسیاری بنیان های اسلام هجمه می کنند یا با جدیت کمتری انسان شناسان غربی، کل جوامع مسلمان را با مافیا برابر می گیرند، آیا مسلمانان باید سرشان را زیر خاک پنهان کنند مانند کبک سرشان را زیر برف برند و نشان دهند که به هیچ وجه چنین صدائی را نمی شنوند؟
آیا آن ها فقط بایستی خیلی ساده محققان غربی یا غیر مسلمانان را رد کرده و ورودشان به کشورشان را قدغن کنند؟ اگر چنین است آیا آن ها پرده ی آهنی فکری حول جامعه شان می کشند؟ یا آن ها بایستی ارزیابی کنند، دلیل بیاورند، تلفیق کنند و سپس به عرضه و پاسخ در قالب انسان شناسی اسلامی بپردازند یک هدف این متن، توضیح پرسش های فوق است.
برخی انسان شناسان مسلمان اظهار نظر کرده اند که یک اسلم وجود ندارد بلکه تعداد زیادی اسلام هست؛ ایده ای که انسان شناسان غربی پذیرفته اند من با این نظر مخالفم فقط یک اسلام وجود دارد و
فقط یک اسلام می تواند وجود داشته باشد ولی تعداد زیادی جوامع اسلامی وجود دارد.

اطلاعات کتاب

برای ارسال دیدگاه لازم است وارد شده یا ثبت‌نام کنید

ورود یا ثبت‌نام

برای ثبت بریده ای از کتاب لازم است وارد شده یا ثبت‌نام کنید

ورود یا ثبت‌نام