loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

نیمه پنهان 39: نقش رهبری در مدیریت بحران ها - جلد دوم

ناشر کیهان

نویسنده محمدتقی کرامتی

تعداد صفحات : 191

چاپ تمام شده ؛ درصورت چاپ مجدد به من اطلاع بده notify me

معرفی کتاب

کتاب حاضر، جلد دوم از مجموعه «نقش رهبری در مدیریت بحران ها» می باشد.
سلسله بحث های دومین مجلد «نقش رهبری در مدیریت بحران ها» ادامه منطقی - تاریخی مباحثی است که نویسنده در جلد اول مطرح کرده است؛ بنابراین برای مطالعه و آشنایی جامع با روش شناسی رهبر فرزانه انقلاب در مدیریت تحولات، چالش ها و بحران های گوناگون بهتر است.
عناوین جلد دوم این کتاب که به «شهید مصطفی احمدی روشن» تقدیم شده به شرح زیر است:
- غائله 23 آبان 1376، واکنش مراجع عظام و علما به اظهارات آقای منتظری، تحلیل هاشمی رفسنجانی از غائله منتظری، تحلیل رهبر انقلاب از قتل های زنجیره ای
- هشدار رهبر انقلاب نسبت به اهداف دشمن، محاکمه عبدالله نوری و جنجال گروه های فشار، ترور سعید حجاریان و التهابات ناشی از آن، بحران مشروعیت مجلس، اقدامات رهبر انقلاب برای خروج از بحران، تدبیر رهبر معظم انقلاب از نگاه مجلس
- غوغای مصونیت نمایندگان، استمداد از رهبری معظم برای حل بحران، تدبیر قانونی رهبر معظم انقلاب برای حل بحران، و...
بدین ترتیب نویسنده ضمن مرور تاریخ دوران رهبری حضرت آیت الله العظمی خامنه ای و بحران های ایجاد شده توسط اجانب و ایادی داخلی آنها به مدد اسناد متقن، نقش بی بدیل رهبری در برون رفت از بحران های دست ساز اجانب را مورد تجزیه و تحلیل قرار می دهد.
به گونه ای که مخاطبان ضمن مرور یک راه طی شده تاریخی، در می یابند که چگونه گره های کور، با تدبیر ولایت فقیه گشوده شده است.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما