loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

بدانید من فاطمه هستم (جمکران)

ناشر کتاب جمکران

نویسنده موسسه فرهنگی موعود عصر (عج)

سال نشر : 1402

تعداد صفحات : 366

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 108308 10003022
210,000 189,000 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

کتاب بدانید من فاطمه هستم، به همت واحد پژوهش موسسه فرهنگی هنری موعود عصر (عج) نوشته شده و به توسط انتشارات جمکران منتشر شده‌ است.

کتاب «بدانید من فاطمه هستم» با بهره‌گیری از حدود 130 منبع شیعه و سنی تلاش کرده تا مطالبی جامع از طول زندگانی حضرت صدیقه طاهره جمع‌آوری کند تا کتابی به نسبت کامل و مفید برای مخاطبان علاقه‌مند به آشنایی با یگانه سرور زنان دو عالم فراهم کرده باشد.
سرفصل‌هایی که در این کتاب به آن‌ها پرداخته شده عبارت‌ اند از گذری بر اسرار تولد حضرت زهرا(سلام الله علیها)، شخصیت حضرت در کلام وحی،‌ ولایت حضرت، سیمای حضرت در روز قیامت، اسرار و آثار تسبیح حضرت، دلایل مخفی بودن مزار حضرت، سخنان حضرت و خطبه‌های ایشان، کرامات و معجزات حضرت، فدک،‌ شیعیان حضرت، دفاع حضرت فاطمه(سلام الله علیها) از امامت و ولایت، حضرت و رسالت‌ های اجتماعی، مناقب حضرت.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
اخبار مرتبط
بازدیدهای اخیر شما