85,000
تومان
10 ٪
76,500
تومان
افزودن به سبد خرید

داستان مرد تنها

دسته بندی: رمان و داستان کوتاه

ناشر: کتاب جمکران

نویسنده: مریم ابراهیمی شهرآباد

سال نشر: 1402

تعداد صفحات: 156

1
فروش پیامکی این محصول
معرفی کتاب
مشخصات
نظرات کاربران
بریده های انتخابی شما

معرفی کتاب

کتاب داستان مرد تنها اثر مریم ابراهیمی شهرآباد است، که توسط نشر جمکران به چاپ رسیده است. هر آدمی حکایتی دارد. اما حکایت بعضی آدم‌ها، پر از نکته های شنیدنی است. خبیرِ رمان «داستان مرد تنها» چنین آدمی است. پیرمرد چروکیده و تنهایی که متولی امامزاده است و سرگذشت غریبی دارد. انگار که داستان زندگی اش گره خورده با امتحان الهی.

خانم مریم ابراهیمی با قلم روانی که دارند سرگذشت خبیر را با فصلی از زمان حال آغاز میکنند و سپس درجریان قصه، ما با خبیر و گذشته او هم آشنا می شویم. داستان به روایت خانمی است که خیلی اتفاقی خبیر را در قبرستان، سر مزار بی بی اش دیده و ذره ذره پی به نقاط ارزشمند زندگی او برده.

نثر روان و ساده کتاب به مخاطب کمک می‌کند با داستان همراهی کند و راز زندگی خبیر را بفهمد. جلد کتاب، انگشتری است رها شده میان ماسه های روان.هم این انگشتر، تکه ای از زندگی خبیر است هم آن ماسه ها، جایی در سرگذشت این پیرمرد خوش صحبت دارد.

صد و هفتاد و شش صفحه روان در انتظار خواننده است که نه حجم کمش، مخاطب را نصفه و نیمه رها میکند و نه انقدری زیاد است که ملال بیاورد. درست به قاعده زندگی آقا خبیر که خبرهای زیادی در زندگیش پیچیده و ما نشسته ایم پای خواندنشان.

اطلاعات کتاب

برای ارسال دیدگاه لازم است وارد شده یا ثبت‌نام کنید

ورود یا ثبت‌نام

برای ثبت بریده ای از کتاب لازم است وارد شده یا ثبت‌نام کنید

ورود یا ثبت‌نام