loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

آیه شکسته تطهیر: زندگانی حضرت فاطمه (سلام الله علیها)

ترجمه بیت الاحزان مرحوم شیخ قمی

ناشر دفتر نشر معارف

نویسنده شیخ عباس قمی

مترجم فاطمه احمدی

سال نشر : 1402

تعداد صفحات : 243

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 110139 10003022
115,000 103,500 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

کتاب آیه شکسته تطهیر، زندگانی حضرت فاطمه (سلام الله علیها) نوشته فاطمه احمدی است و توسط دفتر نشر معارف به چاپ رسیده است.

حضرت زهرا(س) به عنوان یک انسان کامل و معصوم، همه گفتار و کردار و حتی سکوتش، حجت و نشانگر طریق مستقیم الهی و راه هدایت و سعادت است و رفتار معصومانه او، برای رسیدن و رساندن انسان های دیگر به سعادت ، برای هر مرد و زنی الگو و قابل اتکاست.
باید اعتراف کرد که اسوه بودن آن حضرت از زمان و مکان نیز فراتر است؛ زیرا زمانی می توان پیشوایان دین را به عنوان انسان کامل و الگوی مناسب پذیرفت و بر سیره و روش آنان در رسیدن به سعادت تکیه نمود، که باور داشته باشیم اولاً در عمل و رفتار خویش مقید و منحصر به همان زمان و مکان و فرهنگ جغرافیایی خاص خود نبوده اند؛ ثانیاً به جهت مقام ویژه الهی، متصل به مخزن علم لایزال خداوند بوده­اند؛ علمی که نه محدود به زمان است و نه در بند مکان.
برای ما انسان های ناقصی که دسترسی به معرفت مقام والای آن زهرۀ آسمان و زهرای زمین(س) امکان پذیر نیست، چاره ای جز ترسیم زندگی آن حضرت در حد ظرفیت درک خودمان از آن مَنزلت الهی وجود ندارد و البته چنین شناخت ناقصی تا رسیدن به کنه مقام حقیقی آن وجود مقدس، فرسنگ ها فاصله دارد.
این کتاب شریف، با بهره گیری از روایات معتبر در چهار باب عرضه شده است: باب اول با عنوان: ولادت، نامها و کنیه های حضرت فاطمه(س)، باب دوم با عنوان فضایل حضرت فاطمه(س)، باب سوم با عنوان: حوادث غمبار پس از رسول خدا(ص)، باب چهارم با عنوان: گریۀ بسیار در فراق پدر، بیماری و شهادت حضرت فاطمه(س).
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما