loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

رنگ زندگی

ناشر سوره مهر

نویسنده سید احمد زرهانی

تعداد صفحات : 104

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 1106 10003022
8,000 7,600 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

رنگ زندگی، داستانی است در 10 بخش، با عناوینی مانند موافقت اصولی، یک مرد و دو حزب، جنگ روانی، تبلیغات مدرن، کاسه ای زیر نیم کاسه، چه کسی آدم رباست؟ بیگانه ای در خانه، تدبیر کله گنده ها، خط سوم و پنجره.
این کتاب درباره زندگی زن و مردی به نام های منیژه و سعید است. سعید انسانی صادق و ساده است که بی تکلف زندگی می کند و همین بی تکلفی باعث شده ثروت و مقامی نداشته باشد، اما منیژه همسر او از این وضع خسته است. او شوهر پولدار و معروف می خواهد. بنابراین به سعید می قبولاند که می تواند مرد فوق العاده ای بشود. سعید چندان به این حرف ها اعتقادی ندارد، اما مجبور است به خاطر رضایت همسرش، دست به هر کاری بزند. منیژه برای معروف شدن سعید یک فکر فوق العاده در سر دارد. زمان برگزاری انتخابات ریاست جمهوری است. از بین صد و ده نفر کاندیدا، دو نفر به ریاست جمهوری نزدیک ترند. منیژه سعید را ترغیب می کند با این دو طرح دوستی بریزد.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما