loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

فرهنگ نامه تاریخ حوادث و رجال عصر پهلوی (دوره سه جلدی)

ناشر پژوهشکده باقرالعلوم علیه السلام

نویسنده جمعی از نویسندگان

سال نشر : 1395

تعداد صفحات : 2320

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 112015 10003022
1,230,000 1,168,500 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

دوره سه جلدی کتاب فرهنگ نامه تاریخ حوادث و رجال عصر پهلوی به همت جمعی از نویسندگان از انتشارات پژوهشگاه باقرالعلوم ع منتشر شده است.
در این فرهنگ‌نامه، که مجموعه‌ای تاریخی است، در بیش از 300 مدخل اصلی به تاریخ و حوادث رجال عصر پهلوی پرداخته شده است. ضمنا موضوعات و مدخل‌ها به صورت الفبایی تنظیم شده است تا مخاطبان به راحتی از مطالب استفاده کنند.
از افراد و موضوعاتی در این جلد از فرهنگ‌نامه به آنها اشاره شده است می‌توان افراد زیر را نام برد:
فریدون آدمیت، میرزا حسن آشتیانی، میرزا هاشم آشتیانی، میرزا هاشم آشتیانی، جلال آل‌احمد، جمشید آموزگار، پزشک احمدی، احزاب و گروه‌های سیاسی ایران از 1320 تا 1332، دکتر عباس ارهم، حسن ارسنجانی، غلامرضا ازهاری، ثریا اسفندیاری، اصلاحات ارضی، پروین اعتصامی، امیرارصلان افشار، منوچهر اقبال، سپهبد امیراحمدی، علی امینی، مسعود انصاری، تیمور بختیار، شاپور بختیار، سردار اسعد، مظفر بقایی، محمدتقی بهار، امینه پاکروان، پلیس و شهربانی در دوره پهلوی اول، خاندان پهلوی، خاندان پیرنیا، پیمان سعدآباد، ایران و ترکیه در دوره پهلوی و... .
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما