105,000
تومان
10 ٪
94,500
تومان
افزودن به سبد خرید

حسنا و ملکه های رنگی

دسته بندی: کودکان و نوجوانان

ناشر: کتاب جمکران

نویسنده: نسیبه استکی

سال نشر: 1403

تعداد صفحات: 172

فروش پیامکی این محصول
معرفی کتاب
مشخصات
نظرات کاربران
بریده های انتخابی شما

معرفی کتاب

کتاب حسنا و ملکه های رنگی اثر نسیبه استکی و به همت نشر جمکران به چاپ رسید.

شهری که پر از جواهر و لباس‌های دنباله‌دار و بی‌نظیر است. روی تمام تاج‌های ملکه، سنگ‌های قمیتی برق می‌زند. تازه این همه قصه نیست، از در و دیوار قصر گرفته تا صندلی و بشقاب و حتی لیوان‌ها، همه از جواهرند.

یک دنیای این شکلی شاید همان چیزی باشد که نوجوان‌های ما در ذهنشان تخیل می‌کنند. حتی شاید گاهی خودمان هم یک کمد پر از لباس‌های فاخر آرزو کرده باشیم.

«حسنا و ملکه های رنگی» قرار است دست ما را بگیرد و ببرد توی همچین دنیایی. قرار است یکبار برای همیشه تکلیف ما را با چنین چیزهایی روشن کند! بالاخره لباس و جواهرات زیاد خوب است یا نه؟!
کتابی که خانم نسیبه استکی در ژانر فانتزی برای نوجوان نوشته‌اند، تصویری از یک خانواده واقعی به ما می‌دهد.

تصویری که در آن حسنای 12 ساله، از کارهای بشری، خواهر کوچکش حرص می‌خورد و گاهی از نصیحت‌ها و حرف‌های پدر و مادرش سر درنمی‌آورد. حرف‌هایی که به او می‌گویند اینقدر فکر بدلیجات و اینطور چیزها نباشد و پولش را بی‌حساب خرجشان نکند. اما کو گوش شنوا؟!

یک روز هم که حسنا لب دریا چشمش به یک جواهر براق می‌افتد، سر از دنیای ملکه‌ها در می‌آورد. دنیایی که درون آن همه چیز برق می‌زند و بیشتر از همه چشم‌های ملکه وقتی می‌بیند دختری به زیبایی حسنا آمده و حالا می‌تواند او را با خود به جشن ملکه‌ها ببرد.

داستان کتاب، با زبانی شیرین و پرکشش دست مخاطب نوجوان وعلی الخصوص دخترها را می‌گیرد و می‌کشاند توی کمدهای پر از زرق و برق ملکه و لابلای لباس‌های خوش‌بو و دنباله دار. نویسنده با تیزهوشی، دنیایی را که نوجوان دوست دارد تجربه کند به او نشان می‌دهد. آن هم نه یک‌جا بلکه ذره ذره و قدم به قدم و اجازه می‌دهد حالا خود نوجوان، مثل حسنای قصه ما تصمیم بگیرد می‌خواهد چه کار کند؟! به هر قیمتی صاحب این همه جواهر باشد یا برگردد به دنیای واقعی خودش؟! دوستانش را هم فدای اینهمه زرق و برق بکند یا از این همه یاقوت و زمرد و مرمر دل بکند؟!

اگر می‌خواهید چند ساعت تمام نوجوانتان میخکوب یک داستان خوب باشد و دست آخر با ذهنی روشن سراغ شما بیاید، کتاب «حسنا و ملکه‌های رنگی» بهترین گزینه است.

اطلاعات کتاب

  • زبان کتاب: فارسی
  • سال نشر: 1403
  • چاپ جاری: 1
  • نوع جلد: جلد نرم
  • قطع: رقعی
  • تعداد صفحات: 172
  • ناشر: کتاب جمکران
  • نویسنده: نسیبه استکی

برای ارسال دیدگاه لازم است وارد شده یا ثبت‌نام کنید

ورود یا ثبت‌نام

برای ثبت بریده ای از کتاب لازم است وارد شده یا ثبت‌نام کنید

ورود یا ثبت‌نام