65,000
تومان
4 ٪
61,800
تومان
افزودن به سبد خرید

تروریست های یهودی: تروریسم صهیونیستی در فلسطین تا سال 1948

دسته بندی: تاریخچه صهیونیسم و استکبار بین المللی

ناشر: به نشر (انتشارات آستان قدس رضوی)

نویسنده: عساف شارون

سال نشر: 1402

تعداد صفحات: 72

امتیاز
1
نفر
5 از 5
فروش پیامکی این محصول
معرفی کتاب
مشخصات
نظرات کاربران
بریده های انتخابی شما

معرفی کتاب

کتاب تروریست های یهودی: تروریسم صهیونیستی در فلسطین تا سال 1948، نوشته عساف شارون است و با ترجمه سیدرضا قزوینی غرابی در انتشارات به نشر به چاپ رسیده است.

در نخستین ساعات صبح روز 31 جولای تابستان 2015، چندمرد که صورت های خود را پوشانده بودند، دو خانه در روستای دوما در کرانه باختری را به آتش کشاندند. یکی از آن دوخانه خالی بود. اما در دیگری، خانواده الدوابشه هنوز در خواب بودند. آتش به سرعت به اتاق خواب آن خانه سرایت کرد و سعد و همسرش ریهام و احمد پسر 4 ساله آنها را دچار سوختگی بسیار شدید کرد. علی نوزاد 18 ماهه آنها بر اثر سوختگی از بین رفت و سعد هم یک هفته بعد بر اثر شدت سوختگی و جراحت ها از دنیا رفت.
اعدام افراد از طریق سوزاندن، همیشه مفهومی بیش از یک قتل ساده داشته و در درون خود یک پیام و معنا دارد. در تروریسم یهودی این شیوه، شیوه جدیدی نیست. ریشه های تروریسم یهودی معاصر را باید در جنبش های افراطی و افراد تندرویی که در دهه های 30 و 40 قرن بیستم، سراسر فلسطین را درنوردیدند جست. تروریسمی که از آن دهه تا کنون بر پیشانی صهیونیسم نقش بسته است. کتاب تروریست های یهودی به ارائه تصویری شفاف از آن جنبش ها و اندیشه های بنیان گذاران آنها از منظر یک پژوهشگر اسرائیلی می پردازد.

اطلاعات کتاب

برای ارسال دیدگاه لازم است وارد شده یا ثبت‌نام کنید

ورود یا ثبت‌نام

برای ثبت بریده ای از کتاب لازم است وارد شده یا ثبت‌نام کنید

ورود یا ثبت‌نام