135,000
تومان
4 ٪
128,300
تومان
افزودن به سبد خرید

غار هیولا

آمیتیس بی کله 3

دسته بندی: کودکان و نوجوانان

ناشر: افق

نویسنده: محمدرضا شمس

ویراستار: مژگان کلهر

تصویرگر: حمید خلوتی

سال نشر: 1400

تعداد صفحات: 104

امتیاز
1
نفر
5 از 5
فروش پیامکی این محصول
معرفی کتاب
مشخصات
نظرات کاربران
بریده های انتخابی شما

معرفی کتاب

کتاب غار هیولا، از سری کتاب های آمیتیس بی کله، اثر محمدرضا شمس است که توسط انتشارات افق به چاپ رسیده است.

در کتاب غار هیولا، جلد سوم از این مجموعه، خانم نوده، معلم کلاس آمیتیس، را هیولاها دزدیده‌اند، ولی هیچ‌کس حرف او را باور نمی‌کند! و آمیتیس می‌خواهد به بقیه ثابت کند که دروغ نمی‌گوید و هیولاها وجود دارند.

داستان‌های آمیتیس تخیلی‌اند؛ یک فانتزی شادی‌آور و قدرت‌بخش که کودکان را به خیال‌پردازی ترغیب می‌کند و فرصتی برای تقویت مهارت‌های اجتماعی، عاطفی و حل مسئله‌ی آن‌ها به وجود می‌آورد.

فانتزی در مجموعه‌ی آمیتیس بی‌کله در واقعیت ریشه دارد و می‌تواند کودکان را با تجربه‌های متفاوت انسانی آشنا کند و به آن‌ها کمک کند تا موضوع‌هایی مانند تنهایی و ترس و... را بهتر درک کنند.

همدلی را دست‌کم نگیرید!
کودکان با خواندن مجموعه‌ی آمیتیس بی‌کله یاد می‌گیرند چگونه با هیولاهای عجیب‌وغریب هم‌دلی کنند و این تجربه را تعمیم بدهند و با انسان‌های متفاوتی که در زندگی واقعی می‌بینند، ارتباط بهتری برقرار کنند.

مشکلاتی که برای آمتیس به وجود می‌آید، به کودکانی که عاشق هیجان و ماجرا هستند، فرصتی می‌دهد تا بتوانند احساسات مختلفی را در خودشان کشف و تجربه کنند؛ چرا در کنار پدر و مادرمان احساس آرامش می‌کنیم؟ عزت‌نفس چگونه قدرتمندمان می‌کنند؟ چه چیزی باعث می‌شود که بترسیم؟ با غم‌هایمان چه کنیم؟

کودکان بعد از آشنایی با این دختر جسور و خیال‌پرداز و هیولاهای زشت و خنده‌دارش امیدوارتر و شجاع‌تر خواهند بود و برای داشتن یک زندگی با کمی جادو برنامه‌ریزی خواهند کرد.

اطلاعات کتاب

برای ارسال دیدگاه لازم است وارد شده یا ثبت‌نام کنید

ورود یا ثبت‌نام

برای ثبت بریده ای از کتاب لازم است وارد شده یا ثبت‌نام کنید

ورود یا ثبت‌نام