198,000
تومان
10 ٪
178,200
تومان
افزودن به سبد خرید

عشق و کار

چگونه بفهمید عاشق چه کاری هستید، عشق را در کارتان پیدا کنید، و عاشق کارتان بمانید؟

دسته بندی: مدیریت، برنامه ریزی و کار

ناشر: ترجمان علوم انسانی

نویسنده: مارکوس باکینگهام

سال نشر: 1402

تعداد صفحات: 256

امتیاز
1
نفر
5 از 5
فروش پیامکی این محصول
معرفی کتاب
مشخصات
نظرات کاربران
بریده های انتخابی شما

معرفی کتاب

کتاب عشق و کار اثر مارکوس باکینگهام از انتشارات ترجمان علوم انسانی منتشر شده است.

ما در طول زندگیِ حرفه‌ای خود بارها با چنین سؤالاتی مواجه می‌شویم: چه رشته‌ای بخوانم؟ سراغ چه شغلی بروم؟ استعداد واقعی من چیست و برای چه کاری ساخته شده‌ام؟ آیا می‌توانم شغلی متناسب با علایقم داشته باشم یا ناگزیر باید تن به فرسودگی شغلی بدهم؟
در میان متفکرانی که دربارهٔ رشد حرفه‌ای نظریه‌پردازی کرده‌اند، دو نگاه غالب وجود دارد. گروهی می‌گویند کلید حل مشکل این است: کاری را بکن که دوست داری؛ آن‌وقت دیگر گرفتار رنج و ملال کار نخواهی شد.
دسته‌ای دیگر می‌گویند نباید تصور کنیم ویژگی‌های درونی ثابتی داریم که همسوشدن با آن‌ها مشکل ما را حل می‌کند، بلکه باید دائماً امکان انطباق با شرایط و محیط‌های گوناگون را در خود پرورش دهیم.
اما مارکوس باکینگهام در این کتاب رویکرد دیگری دارد. او می‌گوید درست است که باید کاری را بکنیم که دوست داریم، اما این تازه اول ماجراست: مگر ما می‌دانیم چه کاری را دوست داریم؟ او در این کتاب راه‌هایی پیشنهاد می‌دهد که خودمان و علایقمان را بهتر بشناسیم، جایگاه شغلی متناسبی را انتخاب کنیم، فعالانه محیط‌های کاری را به نفع علایق خود تغییر دهیم، و در نهایت در مقام مدیر و رهبر نیز بتوانیم سازمانی ایجاد کنیم که عشق و کار را با هم جمع کند.

اطلاعات کتاب

برای ارسال دیدگاه لازم است وارد شده یا ثبت‌نام کنید

ورود یا ثبت‌نام

برای ثبت بریده ای از کتاب لازم است وارد شده یا ثبت‌نام کنید

ورود یا ثبت‌نام