loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

آخرالزمان و آینده گرایی سینمایی؛ بررسی و تحلیل بیش از پانصد فیلم

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 11690 10003022
27,000 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

این کتاب که به بررسی و تحلیل بیش از پانصد فیلم هالیوودی می پردازد به قلم حجت الاسلام امین خندقی در قالب شش فصل با عناوین آینده گرایی، سینما و آینده گرایی، نشانه های پایان، رخداد آخرالزمانی، منجی موعود و پس از رستاخیز، تهیه و تنظیم شده است.
در این نوشتار ابتدا بحث مختصری درباره تعریف آینده گرایی و مباحث مرتبط با آن ارائه می شود. هدف از این بخش، آشنایی مختصر و لازمی درباره نگرش آخرالزمانی در ادیان و آیین ها را ارائه می دهد. برای اینکه بتوانیم در بخش های بعدی تحلیل و بررسی صحیحی درباره فیلم ها داشته باشیم، این بخش کمک شایانی می کند.

در مقدمه کتاب آخر الزمان و آینده نگری سینمایی آمده است: در عصری به سر می بریم که اهمیت رسانه ها به عنوان ابزاری مؤثر در ارتباط انسان ها پذیرفته شده. و همواره از آن به عنوان یکی از مهم ترین شاخصه های دوران مدرن می شود. در عصر حاضر طرح بحث هایی درباره رسانه و تأثیر و تأثر رسانه ای در هر جریان سیاسی، اقتصادی و فرهنگی سهم ویژه ای دارد و فعالان این عرصه ها در برنامه ریزی های بلند مدت وحتی کوتاه مدت خود جایگاه مهمی برای رسانه ها در نظر می گیرند.
همچنین در ادامه آمده است: ویژگی مهم دیگر این دوره، موقعیت تاریخی آن است که در نگرش دینی «آخر الزمان» خوانده می شود. اگر چه وسعت زمانی آخر الزمان بیش از دوره حاضر است، اما به یقین این دوره مصداق حقیقی برای آن به شمار می رود.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
اخبار مرتبط
بازدیدهای اخیر شما