loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

امام حسین (ع) این گونه بود، ترجمه الخصائص الحسینیه

5 (1)

ناشر نگاران قلم

نویسنده جعفر شوشتری

مترجم صادق حسن زاده

سال نشر : 1394

تعداد صفحات : 517

هم اکنون غیرقابل سفارش!

معرفی کتاب

این مجموعه ترجمه ی "الخصائص الحسینیه" تالیف "آیت الله شیخ جعفر شوشتری" در باب ویژگی های امام حسین (ع) از جمله در عوامل وجود، جایگاه های شهود از آغاز تا پایان آفرینش، هنگام ولادت و شهادت، روز رستاخیز و پس از آن، است.

استاد بزرگوار حجة الاسلام و المسلمین حاج آقای فاطمی نیا می فرماید:
«... جمال السالکین، علامه، مجتهد کبیر شیعه، آشیخ جعفر شوشتری(قدس سره) ... میدانید که ما بزرگان زیادی داریم و داشتیم، اما می گویند هر گلی یک بویی دارد. شیخ جعفر شوشتری، دو قبضه امام حسین(علیه السلام) بود. مرجع تقلید بود، ولی گفته بود تا عمر دارم روضه خواند برای ابی عبدالله(علیه السلام) را ترک نخواهم کرد. حضرت دست به سرش کشیده بود. نمی توانست به کسی بگوید. یک مختصری گفته بود به همان اندازه ای که عقل ما می رسد. کتابی نوشته به نام «الخصائص الحسینیه»، اصلا مطالب آن کتاب در هیچ جا نیست! »
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
نظرات

Mm

باسلام به دوستداران ابا عبدالله الحسین بنده این کتاب رو به همه عاشقم حسینی پیشنهاد میکنم مخصوصا برای سخنرانی وروضه خوانی بسیار عالی

21 تیر 1401

شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
اخبار مرتبط
بازدیدهای اخیر شما