loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

رهایی از تکبر پنهان

3.7 (3)

ناشر بیان معنوی

نویسنده علیرضا پناهیان

سال نشر : 1391

تعداد صفحات : 203

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 11931 10003022
40,000 36,000 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

کتاب رهایی از تکبر پنهان، نوشته علیرضا پناهیان است و در انتشارات بیان معنوی به چاپ رسیده است. در کتاب رهایی از تکبر پنهان با اشاره به پنهان بودن برخی از صفات اخلاقی نظیر تکبر در وجود انسان، به نقش گمراه کننده آن در مسیر معنوی و اخلاقی انسان ها پرداخته شده و نویسنده یادآوری کرده است که پنهان بودن برخی از این صفات نادرست، ضربه سنگینی به انسان ها وارد می کند.

در این اثر تمامی بندهای ارائه شده کتاب با وجود استقلال معنا، با یکدیگر پیوندی دارند که نشان از نوعی خلاصه گویی دارد.
کتاب رهایی از تکبر پنهان از چند فصل با نام های زیر تشکیل شده است: عیوب پنهان، چیستی تکبر، آثار شوم تکبر، انواع تکبر، تکبر پنهان، راه های مبارزه با تکبر.

تکبر پنهان، علاوه بر اینکه یک عیب بزرگ و خطرناک است، یک بیماری پیچیده و عجیب نیز هست. چون کسی که تکبر پنهان دارد، غالبا نمیپذیرد که این عیب در درونش وجود دارد و این مساله سبب پیچیده تر شدن موضوع می شود. شاید چون تکبر پیش همه انسانها زشت و ناپسند است و همه از تکبر بدشان می آید، معمولا کسی حاضر نیست به وجود آن در درون خود اعتراف کند؛ و به همین راحتی، انسان در تشخیص تکبر دچار اشتباه می شود.
در حالی که تکبر پنهان آثار بسیار گسترده ای در روحیات و رفتار انسان به جای میگذارد که با کمی دقت می توان آنها را مورد شناسایی قرار داد. بیش از دشمنان حق که با تکبر نابود شده اند، طرفداران حق باید از وجود تکبر پنهان در خود بترسند چون سرانجام وجود تکبر پنهان در آدم های خوب، سرنوشت 6000 سال عبادت ابلیس است.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
نظرات

امیرحسین اسداللهی

عالی! برای هر کسی که به فکر دینش هست واجبه این کتاب رو بخونه

10 اسفند 1399

سید علیرضا سیداحمدی

موجودش کنید

15 آبان 1399

معصومه صالحی

واقعا تاثیرگذار بود برای من.بسیار عالی

6 اردیبهشت 1398

شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما