loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

میر مهر (جلوه های محبت امام زمان علیه السلام)

ناشر موسسه انتشارات حضور

نویسنده سید مسعود پورسیدآقایی

سال نشر : 1386

تعداد صفحات : 480

موجودی تمام شده ؛ درصورت شارژ مجدد به من اطلاع بده notify_me

معرفی کتاب

امام عصر (عج) تجلّی رحمت واسعه ی حق است. باید نمودها و جلوه های محبّت و مهر او را به همه ی انسانها، به ویژه دوستداران آن امام نشان داد.
بررسی این نمونه ها، در شرایط امروز و برای انسان خسته ی معاصر، از اهمّیّت مضاعفی برخوردار است؛ چه این که بسیاری، به جای مهر، بر قهر آن امام همام تأکید ورزیده اند.
نویسنده در یک بررسی، نمونه هایی از محبّت های آن کاروانْ سالار قبیله ی مهر را برشمرده است.
در این کتاب به نامیدن، سلام، مصافحه و معانقه، پاسداری، غمخواری، دعا، آمین، نامه، عیادت، تشییع، دفع بلا، پیام، مسجدها و مقام ها، نیابت و وکالت، تعلیم، تألیف، درس آموزی، از غربت تا حکومت، اضطرار به امام و معرفت و محبت به امام پرداخته شده است.

همچنین تشرف علامه سید بحرالعلوم، نامه به شیخ مفید، سخنان آیت الله العضمی وحید خراسانی دامت برکاته، الیوم استعمال توتون و تنباکو، مسجد مقدس جمکران، تعلیم دعا به ملا قاسم علی رشتی، نافله ! عاشورا ! جامعه ! تشرف آیت الله شیخ اسماعیل نمازی شاهرودی، هدایت بحرالعلوم یمنی، این گونه باشید، تشرف اسماعیل هرقِلی، نجات سادات، علامه بحرالعلوم در مکه و امکان رویت از دیگر موارد ذکر شده در این کتاب است.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
اخبار مرتبط
بازدیدهای اخیر شما