loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

استعمار فرانو، جهانی سازی و انقلاب اسلامی

ناشر انتشارات موسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی (ره)

نویسنده حسن واعظی

سال نشر : 1386

تعداد صفحات : 415

چاپ تمام شده ؛ درصورت چاپ مجدد به من اطلاع بده notify me

معرفی کتاب

این کتاب در 7 فصل با عناوین تعاریف و سوابق تاریخی، زمینه های پیدایش و مشخصات استعمار فرانو، استعمار فرانو و یکسان سازی فرهنگی و هویتی، استعمار فرانو و سیاست های اقتصادی، استراتژی های سیاسی استعمار فرانو، استعمار فرانو و خط مشی های امنیتی و نظامی و استعمار فرانو و انقلاب اسلامی ایران نگارش یافته است.

در فصل اول این کتاب ضرورت شناخت حق و باطل در زندگی فردی و اجتماعی بررسی شده است، در فصل دوم سیر تحول استعمار در ادوار مختلف تاریخی و مناطق مختلف جهان ارزیابی شده، در فصل سوم ابعاد فرهنگی استعمار فرانو و راهکارهای فرهنگی برای استیلا بر ملت ها از این طریق مورد بحث قرار گرفته است، در فصل چهارم مباحثی چون پیامدهای اقتصادی جهانی شدن و راهبردهای اقتصادی استعمار فرانو مطرح شده است، در فصل پنجم نظریه های سیاسی استعمار فرانو و جهانی شدن به بحث گذاشته شده است، در فصل ششم خط مشی های امنیتی و نظامی استعمار فرانو و جهانی شدن و استراتژی های مربوط به این موضوع بررسی شده است و در فصل هفتم ریشه های خصومت با انقلاب اسلامی ایران و توصیه هایی راهبردی برای شکوفایی نظام ارائه شده است.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
اخبار مرتبط
بازدیدهای اخیر شما