loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

درباره ادبیات داستانی - دفتر چهارم: مبانی ادبیات کودک و نوجوان

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 14796 10003022
30,000 27,000 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

ترکیب «ادبیات کودکان و نوجوانان» خود از دو بخش «ادبیات» و «کودکان و نوجوانان» تشکیل شده است. موضوعی که بخش اول این ترکیب به آن اشاره دارد، «خصایص ادبی» است و بخش دوم آن بر ویژگی های «روانشناختی و تربیتی» این مقوله تأکید می ورزد. به این ترتیب می توان گفت: ادبیات کودکان و نوجوانان ادبیاتی است که آگاهانه و عالمانه، در چارچوب یک سلسله اصول علمی مورد قبول اهل فن در رشته روانشناسی و تعلیم و تربیت این گروه های سنی آفریده شده است. یعنی یک مقوله «ادبی- علمی» است. ادبیات کودکان و نوجوانان، عبارت است از مجموعه داستانها، اشعار و نمایشنامه هایی که ضمن برخورداری از جوهره و کیفیت ادبی لازم، با توجه به خاصه های ذهنی و روانی (استعدادها، علایق، تمایلات) و نیازهای کودکان و نوجوانان، در چارچوب اصول تعلیم و تربیت مورد تأیید شرع، پدید آمده باشد.این کتاب به بررسی این موضوعات می پردازد.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
اخبار مرتبط
بازدیدهای اخیر شما