loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

پندهای سعادت: سلسله مباحث اخلاقی آیت الله محمدمهدی شب زنده دار - جلد اول

5 (1)

ناشر دفتر نشر معارف

ویراستار محمد حسن استادی مقدم

گردآورنده کتاب روح الله شیرمهد

سخنران محمدمهدی شب زنده دار

سال نشر : 1393

تعداد صفحات : 468

چاپ تمام شده ؛ درصورت چاپ مجدد به من اطلاع بده notify me

معرفی کتاب

مجموعه حاضر سلسله درسهای اخلاق و دغدغه های حجت الاسلام والمسلمین محمدمهدی شب زنده دار جهرمی است که در سالهای اخیر بیان شده و به کوشش حجت الاسلام روح الله شیرمهد تدوین گردیده است.

محور سخنرانی های ایشان، آیات و روایات اخلاقی و بیان حکایات شنیدنی از سیره علمای بزرگ شیعه است که برای مشتاقان معارف الهی خواندنی خواهد بود.این مجموعه شامل 43 درس است که در چهار فصل موعظه های قرآنی، توصیه های پیامبر(ص) به امیرالمومنین(ع)، درس آموزی از خاندان عصمت و طهارت(ع) و نعمت هایی برای رسیدن به تعالی تنظیم شده و در پایان کتاب مجموعه ای از کلمات قصار استاد ـ که از سخنرانی های ایشان استخراج شده ـ برای تأکید بیشتر آمده است.

گردآورنده سعی کرده است مستندات فرمایشات این استاد حوزه علمیه قم را در پاورقی ذکر کند و در پایان هم برخی از شخصیت هایی که استاد در کتاب نام می برند و مخاطبان آشنایی کمتری با آنها دارند، معرفی شده اند. این کتاب با حمایت موسسه فرهنگی حدیث لوح و قلم و با اشراف حجت الاسلام محمدمهدی حقانی به سرانجام رسیده است.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
اخبار مرتبط
بازدیدهای اخیر شما