loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

ادب فنای مقربان 8: شرح زیارت جامعه کبیره

ناشر اسراء

نویسنده عبدالله جوادی آملی

تحقیق و تنظیم کتاب احسان ابراهیمی | قنبرعلی صمدی

سال نشر : 1391

تعداد صفحات : 479

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 16712 10003022
203,000 192,900 تومان
افزودن به سبد سفارش

این کتاب جلد هشتم از مجموعه گران قدر ادب فنای مقربان می باشد. کتاب ادب فنای مقربان اثر آیت الله جوادی آملی، کوششی است تا معارف فراوان، عمیق و گسترده زیارت جامعه کبیره تشریح و تیین شود تا هم مقام حقیقی آن ذوات مقدس مبرهن و روشن گردد و هم میزان تاثیر و کارآمدی آنان در همه عوالم وجود و شئون هستی دانسته شود.
زیارت جامعه کبیره یکی از برترین زیاراتی است که با فقرات بلندش به اوج وجود ائمه اطهار(ع) نظر دارد و زمینه معرفت برتر و عرفان کامل تر را فرام می سازد و نیز ادب حضور در فنا و آستان مقربان معصوم(ع) را به زائر می آموزد.
معارف فراوان، عمیق و گسترده ای در این زیارت نهفته است که به تشریح و تیین نیاز دارد تا هم مقام حقیقی آن ذوات مقدس مبرهن و روشن گردد و هم میزان تاثیر و کارآمدی آنان در همه عوالم وجود و شئون هستی دانسته شود.
کتاب ادب فنای مقربان، کوششی در راستای همین هدف است که در پرتو کلمات گفتارها و نوشتارهای استاد جوادی آملی که با تسلط به مبانی فلسفی، عرفانی و تفسیری و نیز با دلباختگی به آن گوهرهای مقدس وجود یعنی ائمه اطهار (ع) همراه شده است از کمال و جمال خاصی برخوردار بوده و قطعا در مسیر معرفت و ارادت به آن شاخصه های الهی موثر و کارساز است.
زیارت از برترین موهبت های الهی است که قلوب را جلا می دهد و به سوی معبود مصروف می دارد. «زیارت جامعه کبیره» یکی از برترین زیارات است، که با فقرات بلندش به اوج وجود ائمه اطهار (ع) و بلندای هستی آنان نظر دارد و زمینه معرفت برتر و عرفان کامل تر آن ها را فراهم می کند.
معارف فراوان، عمیق و گسترده این زیارت به تشریح و تبیین نیاز دارد تا هم مقام حقیقی آن ذوات مقدس مبرهن و هم میزان تأثیر و کارآمدی آنان در همهٴ عوالم وجود و شئون هستی، دانسته شود.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
اخبار مرتبط
بازدیدهای اخیر شما