loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

گفتار و گفتگو در مردم سالاری دینی؛ همایش ملی نظریه مردم سالاری دینی (سومین: 1392: تهران)

ناشر دفتر نشر معارف | پژوهشگاه فرهنگ و معارف

گردآورنده کتاب احمد رهدار

سال نشر : 1392

تعداد صفحات : 516

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 16813 10003022
13,500 12,200 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

نظریه مردم سالاری دینی به عنوان گفتمان حاکم و مدل محقق شده در نظام جمهوری اسلامی ایران می باشد. تبیین نظریه مردم سالاری دینی ظرفیتهای جدیدی را پیش روی اندیشمندان، صاحب نظران و نخبگان جهان قرار می دهد.
به همین منظور سومین همایش ملی نظریه مردم سالاری دینی به همت پژوهشگاه فرهنگ و معارف اسلامی و دانشگاه شهید بهشتی در 26 آذرماه در سالن عدالت دانشکده حقوق دانشگاه شهید بهشتی برگزار شد.
در این همایش آیت الله محسن اراکی دبیرکل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی، حجت الاسلام والمسلمین محمدیان رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه ها، دکتر طهرانچی رئیس دانشگاه شهید بهشتی، حجت الاسلام والمسلمن داوود رنجبران رئیس همایش و دکتر حسین مهرپور رئیس دانشکده حقوق دانشگاه شهید بهشتی سخنرانی کردند.
همچنین رونالد پیچ استاد رشته ادیان و فلسفه دانشگاه مونیخ، مراد شل بی از تونس، علی محمد نقوی ردیس دانشکده الهیات دانشگاه علی گر هندوستان نیز در این همایش حضور داشتند.
اثر حاضر با هدف جلب و طرح دیدگاه های گوناگون در این حوزه و آخرین بازسازی از اطراف نظری بحث، در قالب گفتگوها و نشست های علمی پیش از همایش در مراکز گوناگون حوزوی و دانشگاهی تدوین و آماده سازی شده و در اختیار علاقه مندان قرار گرفته است.
در این اثر گفتارهایی از محمدرضا مرندی، منصور میراحمدی، ابراهیم برزگر، علیرضا علوی تبار، محمد ابراهیمی ور کیانی، حمزه علی وحیدی منش، مهدی ابوطالبی، مهدی امیدی، کاظم سید باقری، ابوذر مظاهری، علی شکوهی، بیژن عبدالکریمی، محمدصادق کوشکی و ذبیح الله نعیمیان به چشم می خورد.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما