loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

فرشته ها هم عاشق می شوند

5 (2)

ناشر تلاوت آرامش

نویسنده نعیمه اسلاملو

سال نشر : 1393

تعداد صفحات : 415

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 17145 10003022
104,000 93,600 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

"فرشته ها هم عاشق می شوند" رُمانی است که به مقایسه دغدغه های زن امروز و زن دیروز می پردازد. در این مجموعه ضمن ورود به فضای رُمان و تخیل، بخش هایی از کتاب به صورت مستند روایت شده است. مستندسازی این رمان کمک شایانی به واقعی تر شدن داستان می کند چرا که وقتی مخاطب می بیند که داستان صرفا زاییده تخیلات نویسنده نیست، باور کردن آن برایش راحت تر است.
نام شخصیت اصلی این کتاب، فرشته است که در طول داستان به کمال نزدیک و نزدیک تر می شود و با پاکدامنی و تقوایی که به خرج می دهد، عشق پاک و سالم خود را به تصویر می کشد.
این اثر می تواند برای قشر نوجوان و جوان خصوصاً دختران باشد و جایگزینی برای رمان های زرد و بی نتیجه قلمداد گردد.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
نظرات

مهتاب

کتاب خیلی خوبی بود
لذت بردم از خوندنش
نمی تونستم رهاش کنم
در مدت زمان بسیار کوتاهی خوندمش
نویسنده مموضوع عفاف و حجاب و دلیل ماندگاری این دو را برای زن، عالی بیان کرده
فقط متوجه نشدم، داستانش واقعی بود یا نه!
شاید این قدر خوب نوشته شده که مرز خیال و واقعیت را نتونیم تشخیص بدیم، چندبار دنبال نام شهیدان (برادر و خواهر) افتخاری گشتم که بی نتیجه بود!!

22 اردیبهشت 1402

مهدیه جنتی

خیلی دوسش داشتم، برای نوجوونها و جوونها خیلی کتاب خوبی، در یک داستان پردازی جذاب و دوست داشتنی، چیزهای قشنگی به آدم یاد میده، از خوندنش واقعا لذت بردم.

14 مهر 1400

داود کوشکباغی

عالیه

3 خرداد 1397

مروارید

سلام من دختری 20ساله هستم واین کتاب رو به تازگی خواندم ومتوجه شدم که عشق پاک هم میتونه وجودداشته باشه مخصوصا تو این دوره وزمونه که اکثرا دخترها وپسرها گرفتار عشق هاب پوچ وزود گذر میشن وسریع فراموش میکنن ومیرن سراغ یکی دیگه.وانتقادم اینه که چرا در تبلیغات اینجور کتاب ها ب این اندازه کم کاری شده! وممنون از شما نویسنده عزیز که راه پاک رو درغالب رمان ب ماجوانان نشان میدید.

15 بهمن 1395

شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما