loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

اکبر کاراته و آقایون کچل

مجموعه داستان طنز دفاع مقدس برای نوجوانان - 2

5 (1)

ناشر موسسه روایت سیره شهدا

نویسنده محسن صالحی حاجی آبادی

سال نشر : 1392

تعداد صفحات : 128

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 17524 10003022
65,000 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

همان طور که از اسم کتاب مشخص است، این اثر دربرگیرنده ی داستان های طنز و شاد است. شاید جالب باشد بدانیم قصه هایی که در این کتاب در دسترس علاقمندان قرار گرفته، برگرفته از خاطراتی واقعی است که در سال های نه چندان دور، در مقدس ترین بخش از خاک میهن اسلامی مان اتفاق افتاده است. نویسنده اثر که خود از نوجوانان حماسه ساز جبهه حق بوده است، این داستان های جالب و واقعی را براساس مشاهدات خود برای نوجوان های نسل جدید به روی کاغذ آورده است. یکی از عواملی که باعث برجستگی این اثر گردیده، وقوع حوادث و اتفاقات طنز و نشاط آور در اوج صحنه های خطر و بحبوحه رزم و نبرد می باشد که نشان می دهد قدرت ایمان و نگاه ملکوتی به این دنیا، دل پاک رزمندگان نوجوان را نسبت به تلخی های روزگار، بی اعتنا ساخته بود.بچه های کچل یا همان کله خورشیدی!

نوجوانانی که در شمار سنگرسازان بی سنگر، در ادبیات پایداری این سرزمین ماندگار شده اند ماجراهایی طنز را در خط مقدم نبرد با دشمن، رقم زده اند که خواندن آنها بعد از دو یا سه دهه، علاوه بر لبخندی که بر لب ها می نشاند، ناگفته هایی از سرّ دلدادگی بزرگ مردان کوچک را در خود نهفته دارد که حماسه های سترگشان، نعمت عزت و امنیت را نصیب نسل های بعد کرده است.این کتاب به اهتمام محسن صالحی حاجی آبادی و در قطع رقعی به چاپ رسیده و تصاویری از نوجوانان جهادسازندگی را به همراه دارد.لازم به ذکر است که مجموعه کتاب های طنز دفاع مقدس برای نوجوان در سیزدهمین همایش کتاب سال حوزه شایسته تقدیر دانسته شد.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
اخبار مرتبط
بازدیدهای اخیر شما