loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

تفسیر موضوعی قرآن کریم؛ دانش مدیریت در قرآن

5 (1)

ناشر دفتر نشر معارف

نویسنده سید صمصام الدین قوامی

سال نشر : 1393

تعداد صفحات : 288

چاپ تمام شده ؛ درصورت چاپ مجدد به من اطلاع بده notify me

معرفی کتاب

کلام نورانی خدا نقشه راه مدیریت رحمانی است و برای آشنایی با چنین مدیریت بی عیب و نقصی بایسته است سخن خالق و مدیر جهانیان را از طریق قرآن کریم که زبان وحی است بشنویم و درباره آن بیندیشیم. مدیریت خداوند در آینه ی تمام نمای قرآن، دو ساحت تکوین و تشریع را پوشش می دهد و آسمان ها و زمین و جن و انس و ملک و جماد و نبات و هر آنچه هستی بخش هستی اش بخشیده را شامل می شود. گل سرسبد خلقت که "تبارک الله احسن الخالقین" گویای بلندای جایگاه اوست، توسط خالقی مدبر اداره می شود که آفرینش را به گونه ای هدفمند مهندسی نموده تا انسان شکوفا شود و راه رشد و سعادت ابدی خویش را بپیماید.
تفسیر مدیریتی قرآن، دانستن روش مدیریت خداوند و پیامبران و صالحان و فرشتگان از آیات قرآن کریم است. مدیریت رحمانی بهترین الگوی مدیریت است.
دانشگاه معارف اسلامی پس از انتشار چند کتاب درسی برای درس تفسیر موضوعی قرآن کریم، بر آن شد تا متناسب با رشته تحصیلی و تخصصی دانشجویان به تألیف و تدوین کتاب های درسی مربوطه بپردازد. اثر حاضر کتابی است که با رویکرد مدیریتی برای این درس به قلم حجت الاسلام سید صمصام الدین قوامی مدیر بنیاد فقهی مدیریت اسلامی به خامه تحریر درآمده است و مرهون تجارب ارزشمند نویسنده محترم در زمینه قرآن و مدیریت بوده که در پرتو پژوهش های گوناگون قرآنی و درس خارج مدیریت ایشان به دست آمده است.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما