loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

راه و راهنماشناسی

سلسله دروس اندیشه های بنیادین اسلامی

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 19734 10003022
13,000 11,700 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

انسان همواره با انبوهی از گزینه های رفتاری روبه روست که فقط می تواند تعداد محدودی از آن ها را برگزیند، برای ترجیح و تعیین گزینه ها عوامل گوناگونی وجود دارد، اما مهم تر از همه عامل عقلانی آگاهانه است که با در نظر گرفتن همه گزینه ها و تأثیر هریک در سعادت و کمال نهایی انسان ترجیح و تعیین گزینه های برتر، والاتر و ارزشمند تر را به عهده می گیرد و نقش خود را در شکل گیری اراده انسانی ایفا می کند، راز برتری و اشرفیت حقیقی انسان را باید در برخورداری از همین عامل و به کارگیری آن جستجو کرد.

کتاب حاضر از مجموعه کتب «مبانی اندیشه اسلامی» است که به اختصار به تشریح و تبیین مبانی اعتقادی ـ کلامی اسلام درباب انسان، وحی، نبوت، امامت و برخی از مهمترین مباحث مربوط به این موضوعات می پردازد.

این کتاب در قالب ده درس تنظیم شده است و موضوعات انسان شناسی، وحی شناسی، پیامبر شناسی، قرآن شناسی، خاتمیت، امامت و مهدویت و آسیب شناسی مسأله انتظار، تبیین و بررسی شده و در پایان هر درس خلاصه آن ذکر شده و منابعی برای مطالعه بیشتر معرفی شده است. هدف نویسندگان، تدوین کتاب درسی در حوزه مبانی اندیشه اسلامی بوده است.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما