loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

خشمت را قورت بده: مهارت مدیریت خشم، با نگاهی به منابع اسلامی و روانشناختی

3 (3)
خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 19774 10003022
26,000 23,400 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

این کتاب از سری کتب مدیریت مشاوره موسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی(ره) است که در واقع مهارت مدیریت خشم با نگاهی به منابع اسلامی و روانشناختی در آن ارائه می شود.
کتاب خشمت را قورت بده در قالب سه فصل تهیه و تنظیم شده است و در فصل نخست آن به تعریف خشم، تفاوت خشم با پرخاشگری و اهمیت مهار خشم پرداخته می شود. فصل دوم این کتاب انواع، علل و پیامدهای خشم را بیان می کند و در این حوزه به خشم سالم و ناسالم اشاره می شود و در این فصل علل بروز خشم و آثار و پیامدهای خشم در فکر، ذهن و رفتار انسان مورد بررسی قرار می گیرد.
در فصل سوم راهکارهای مدیریت خشم از منظر روانشناسی اسلامی مورد بحث قرار می گیرد، راهکارهای پیشگیرانه مانند مهارت حل مسئله، مهارت ابراز وجود، عزت نفس، ورزش و حلم و بردباری از جمله مباحثی است که در این فصل مطرح شده است.
راهکارهای مقابله با خشم به صورت جزئی و همراه ریزموضوعات در این کتاب ارائه می شود و در نهایت ارزیابی خشم موضوع پایانی است که به آن پرداخته می شود.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما