loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

مجموعه علمداران 1: به روایت علمدار عباس ساکی

ناشر اندیشه و فرهنگ جاویدان

نویسنده زینب عرفانیان

سال نشر : 1391

تعداد صفحات : 108

هم اکنون غیرقابل سفارش!

معرفی کتاب

حرف از عَلَم و عَلَم داری که به میان می آید، ذهن آرام آرام و خود به خود به سمت نام قمر بنی هاشم، علمدار عشق، حضرت عباس علیه السلام متمایل می شود. علمداری که به تمام ما علمداری را آموخت. به همه ما نشان داد علمداری یعنی چه؟! و علمدار یعنی که؟! جانباز شده بود، اما علمش هنوز برافراشته بود. علمش وقتی بر خاک افتاد که خودش... مجموعه علمداران، زندگی نامه علمداران هشت سال جنگ تحمیلی است. مردانی که در روزهای آتش و استقامت، بزرگ، که نه، مرد شدند. مردانی که اگر روزی دوباره آتش جنگ افروخته شود، اول صف دفاع از خاک و ناموس ایستاده اند.

جنگ تمام شده است، ولی هنوز علم بر زمین نگذاشته اند؛ جانباز شده اند، ولی هنوز علم بر دوش می کشند؛ مانند آقایشان اباالفضل، علمشان وقتی بر خاک می افتد که ... در جلد اول از این مجموعه، نویسنده به روایت علمدار جانباز عباس ساکی، به بیان «فصل زندگی»، «فصل جنگ» و «فصل علمداری» در سه فصل می پردازد.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما