loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

اینترنت و هویت ملی - دینی ایرانیان

ناشر آفتاب توسعه

نویسنده کامران صداقت ثمر حسینی

سال نشر : 1390

تعداد صفحات : 440

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 20353 10003022
احتمال تاخیر در تهیه
50,000 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

اینترنت را نباید در وب گاه و وب نوشت یا نرم افزار و سخت افزار خلاصه کرد. درکِ مسائل فرهنگی اینترنت در گرو شناخت مردمانی است که از آن استفاده می کنند. اگر بهترین ابزار فناوری دنیا در اختیار افرادی تنبل و بیکاره، بی برنامه در زندگی و فاقد احساس مسئولیت در کار و معاش قرار گیرد، جز ضعف و عقب ماندگیِ مضاعف، ثمری نخواهند داشت.

اگر به دنبال استفاده درست از اینترنت هستیم ابتدا باید فرهنگ کار و تلاش، احساس مسئولیت، تعاون و همکاری برای رشد یکدیگر و برنامه ریزی برای رفع نیازمندی های واقعی را ایجاد و گسترش دهیم. کتاب اینترنت و هویت ملی - دینی ایرانیان، در سه فصل به بررسی موضوع هویت دینی و ملی ایرانیان و اینترنت اختصاص دارد. فصل های مذکور را می توان هم به طور مستقل و هم در پیوند با یکدیگر مطالعه کرد.

- فصل اول با عنوان «هویت ملی - دینی ایرانیان» به تشریح مفهوم هویت ایرانیان و مسائل آن در دوران کنونی اختصاص دارد.
- فصل دوم با عنوان «اینترنت و فضای مجازی ـ مفاهیم و بنیان ها» به پیشینه اینترنت و تشریح مسایل جدید آن می پردازد و علل موفقیت قدرت های جهانی در استفاده از اینترنت را به همراه مفاهیم و بنیان های نظری زندگی در فضای مجازی تشریح می کند.
- فصل سوم نیز به «مجموعه مسائل اینترنت کشور»، بایدها و نبایدهای حاکم بر آن اختصاص دارد. در پایان نیز مجموعه پیشنهادهایی برگرفته از فصل های قبلی ارائه می شوند.

کتاب اینترنت و هویت ملی - دینی ایرانیان، نوشته کامران صداقت ثمر حسینی شده است و در انتشارات آفتاب توسعه منتشر شده است.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما