loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

انقلاب اسلامی ایران و گروه های تجزیه طلب

ناشر بنیاد تاریخ پژوهی و دانشنامه انقلاب اسلامی

نویسنده اصغر حیدری

ویراستار مهدیه مرادپور

سال نشر : 1393

تعداد صفحات : 768

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 20371 10003022
احتمال تاخیر در تهیه
85,000 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

نویسنده در این کتاب با بیان نقل قول اشخاص و سایر منابع با ارایه مستنداتی اهداف و ریشه های فتنه های تجزیه طلبی در این مناطق از جمله فتنه حزب خلق مسلمان در آذربایجان، فتنه گروهک خلق عرب در خوزستان، فتنه عبدالمالک ریگی و گروه جندالله در سیستان و بلوچستان، فتنه ترکمن صحرا، فتنه احزاب ضد انقلابی همچون حزب دموکرات کردستان، پژاک و گروهک تروریستی کومله را که با دخالت افراد ضد انقلاب و حمایت مادی و تسلیحاتی بیگانگان بوجود آمد و منجر به شهادت و مجروح شدن تعداد زیادی از رزمندگان اسلام و مردم بیگناه ساکن در این مناطق شد، را تحلیل و تشریج کرده است.

در بخشی از مقدمه ناشر این کتاب آمده:
اخیرا سیاست سازان در غرب، برای تقلیل قبح واژه تجزیه طلبی، به دفاع از گروه خویشاوند در برابر تبعیض پرداخته اند و یکسان سازی قومیتی را جایگزین تعاریف تجزیه طلبی نموده و از اصطلاح "الحاق گری" به جای این واژه منفور استفاده می کنند تا زشتی این عمل در تجزیه تمامیت ارضی کشورها نمایان نباشد.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما