loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

نیمه پنهان 51: ردپای روباه (ماموران MI6) در ایران

ناشر کیهان

نویسنده پروین نخعی مقدم

سال نشر : 1393

تعداد صفحات : 108

هم اکنون غیرقابل سفارش!

معرفی کتاب

کتاب حاضر حاصل رویکرد متفاوت دفتر پژوهش های موسسه کیهان در راه ارتباط گیری بهتر با خوانندگان خاصه جوانان و نوجوانان است. «رد پای روباه» روایتی مستند از زندگی «آنه لمبتون» جاسوس کهنه کار سرویس اطلاعاتی انگلستان (MI6) است که در پوشش شرق شناسی و تاریخ نگاری به فعالیت علیه ایران می پرداخت.
تشکیلات MI6 سالها پیش با هدف جاسوسی در دیگر کشورها با هزینه ای هنگفت توسط دولت انگلیس شکل گرفت. تشکیلاتی که در عموم کشورها حتی کشورهای اروپایی نیز فعال است.
این کتاب نوشته «پروین نخعی مقدم»، از جمله آثاری است که دفتر پژوهش های موسسه کیهان در قالب رمانی تاریخی- سیاسی به بازار عرضه کرده است.
دراین کتاب علاوه بر ارائه مستندات درباره جاسوسان خبره و کهنه کار انگلیس در ایران، سعی شده تا این اطلاعات به صورت روایتی داستانی با ماجراهای متعدد و نفس گیر بیان شود، به گونه ای که حتی خوانندگان نوجوان و جوان نیز با مطالعه چند سطر آن ضمن هم ذات پنداری با شخصیت های داستان با روایت کتاب همراه شده و از شیوه های پیچیده سازمان اطلاعاتی انگلیس (MI6) در نفوذ و جمع آوری اطلاعات آگاه می شوند.
عناوین فصول کتاب به قرار زیر است:
- مسافر تاریکی
- بیگانه ای در روستا
- عروس باغ
- راد محمد بیگ
- دختری با موهای بور
- در تپه های ونک
آشنایی با آنه لمبتون.
کتاب «ردپای روباه» به مدافعان حرم، شهیدان اسماعیل حیدری- هادی باغبانی- مهدی عزیزی، محمود بیضایی و رسول خلیلی تقدیم شده است.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
اخبار مرتبط
بازدیدهای اخیر شما