loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

معرفت شناسی اصلاح شده: جایگاه خدا در اندیشه دینی معاصر غرب

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 21270 10003022
55,000 49,500 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

کتاب معرفت شناسی اصلاح شده به بررسی و نقد اندیشه معرفت شناسان نحله معرفت شناسی اصلاح شده مغرب زمین می پردازد. از آنجا که یک متن کلاسیک برای بررسی اندیشه معرفت شناسان نحله معرفت شناسی اصلاح شده مغرب زمین وجود ندارد، این مکتب در معرض تفسیرها و تعبیرهای متعددی قرار گرفته است و ما ناچار به برخی از این تفسیرها نیز خواهیم پرداخت؛ البته در این میان به خاطر حفظ جهت بحث، افکار آلوین پلانتینگا را محور بحث قرار خواهیم داد؛ چراکه برخی معتقدند هیچ فیلسوف مسیحی در بیست سال اخیر به این اندازه از عقلانیت مسیحیت دفاع نکرده است.

تفکر اصلاح شده از طرف متفکران غربی مورد انتقادهای فراوان واقع شده است. نقل و ارزیابی انتقادها نیز بخشی از رویکرد این نوشتار خواهد بود. در این میان نقدهای نگارنده نیز که از زاویه ای خاص به مسائل می نگرد به انتقادهای متفکران دیگر افزوده شده تا نوشتار از نوآوری و ابداع خالی نباشد.

بخش های این کتاب عبارتند از:
ـ بخش اول: تحولات اندیشه پلانتینگا
ـ بخش دوم: تفسیرهای مختلف دیدگاه پلانتینگا
ـ بخش سوم: انتقادها
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما