loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

فرهنگ شهادت معصومین علیهم السلام - جلد سوم

شهادت نامه های امام زین العابدین - امام باقر - امام صادق - امام کاظم - امام رضا - امام هادی - امام عسکری و زندگینامه امام زمان (عج)

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 63085 10003022
439,000 417,050 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

در جلد سوم، شهادت نامه «امام زین العابدین، امام باقر، امام صادق، امام کاظم، امام رضا، امام جواد، امام هادی، امام حسن عسکری و زندگینامه امام زمان علیهم السلام» مورد بررسی قرار گرفته است. در هر یک از بخش ها در رابطه با فصل های «پرتوی از شخصیت آن حضرت، رنج ها و اندوه های حضرت، پیشگویی شهادت حضرت، وصیت های حضرت، لحظات احتضار حضرت، چگونگی شهادت حضرت، تجهیز حضرت و رویدادهای پس از شهادت حضرت» مطالبی را می خوانیم.
در بخش زندگینامه امام زمان عجل الله تعالی فرجه الشریف فصل های «پرتوی از شخصیت آن حضرت، رنج ها و اندوه های حضرت، وظایف مؤمنان در مدت غیبت، نشانه های ظهور آن حضرت و جهان پس از ظهور آن حضرت» جای گرفته است.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما