loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

اشراف سیاه: ترجمه کتاب تاویستاک

3 (2)

ناشر هلال

نویسنده جان کلمن

مترجم عباس کسکنی

سال نشر : 1393

تعداد صفحات : 344

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 21726 10003022
160,000 152,000 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

این کتاب، اثری است که به بررسی شیوه های شستشوی مغزی و تاثیر بر افکار عمومی مردم جهان، توسط سازمان تاویستاک و سایر نهادهای بریتانیا و آمریکا برای سلطه بر مردم جهان می پردازد.

در این اثر که در 35 فصل نگاشته شده است، مخاطبان با این موضوع مواجه می شوند که سبک زندگی شان به صورتی کاملا برنامه ریزی شده در حال شکل گیری است و از فعالیت های اجتماعی مانند انتخابات گرفته تا نوع خوراک و پوشاک و حتی بیماریهایشان نیز توسط این دست سازمان ها شکل داده شده است.

در این اثر به خوبی با موضوع بمباران اطلاعاتی مردم جهان آشنا خواهید شد. نتیجه این بمباران اطلاعاتی چیزی نیست جر اینکه فرد به سمت ساده لوحی نزدیک به بلاهت حرکت داده می شود و در نهایت اداره کنندگان جهان می توانند هرچه را اراده کنند به مخاطب القا می نمایند.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما